حمل و نقلگزارش

شرکت خدمات دریایی و بندری سینا کارفرمای نمونه بندر امام خمینی (ره) در حوزه سرمایه‌گذاری

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اهدای لوح سپاس از مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به‌عنوان کارفرمای نمونه در سال ۱۴۰۲ تقدیر کرد.

به گزارش تیتر یک انلاین به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات دریایی و بندری سینا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اهدای لوح سپاس سعید جعفری مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا را به‌عنوان کارفرمای نمونه‌ی سال ۱۴۰۲ معرفی کرد.

در متن این لوح ، خطاب به سعید جعفری چنین آمده است که منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی در مسیر پیشرفت خود به‌مثابه کانون تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در راستای کسب سهم بیشتر از تجارت دریایی کشور از رهگذر توسعه روزافزون زیرساخت و روساخت بندری و دریایی، همواره خود را مرهون همدلی و هم‌افزایی فعالان اقتصادی و نیروهای مولد و کارآفرین پرتلاش می‌داند که در پرتوی همگرایی برای رونق شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی می‌کوشند.

در پایان نیز مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برای مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا مزید توفیقات در کمال صحت و سلامت برای ادامه خدمت به ایران را مسئلت کرده است.

تلاش‌های مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا برای تحقق اهداف ملی و از طرفی اجرا و پیاده‌سازی قوانین جاری کشور به‌منظور رعایت حقوق کارگران و در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای حفظ ایمنی و رفاه حال آن ها موجب انتخاب ایشان از سوی مهندس گرایلو به‌عنوان کارفرمای نمونه سال ۱۴۰۲ شده است.

به این ترتیب جعفری از لحاظ سرمایه‌گذاری به‌عنوان کارفرمای نمونه‌ در این بندر بزرگ تجاری انتخاب شد.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا