اقتصادی

معرفی بهترین صندوق های درآمد ثابت با پرداخت سود ماهانه در سال 99

صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت نوعی از صندوق های سرمایه گذاری است که همه افراد حقیقی و حقوقی می ‌توانند با سرمایه‌ گذاری در آن به صورت دوره ‌ای سود دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، صندوق‌های با درآمد ثابت نسبت به دیگر صندوق ‌ها ریسک کمتری دارند و میزان سود آن‌ ها در مقایسه با دیگر انواع صندوق، کمتر است. بنابراین صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت را می‌توان به عنوان یکی از روش ‌های مطمئن سرمایه‌ گذاری به حساب آورد. سیاست سوددهی صندوق ‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت معمولا پرداخت سود بصورت یک ماهه یا سه ماهه است و اگر به غیر از این باشد این موارد در امید نامه صندوق ذکر می ‌شود.

برای انتخاب بهترین صندوق با درآمد ثابت باید به کارنامه صندوق در سال ‌های قبل و میزان بازدهی آن توجه کرد. 

در روزها و هفته هایی که حال بازار سرمایه و ارزش سهام چندان مساعد نیست، بازار سرمایه گذاری های امن و کم ریسک داغ تر می شود و بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح می دهند که سرمایه خود را در محلی قرار دهند که از نوسانات منفی بازار بورس به دور باشد. در هفته های اخیر ورود حجم بالای پول به این صندوق ها نشان دهنده تغییر مسیر سرمایه گذاری و انتخاب روش محافظه کارانه تر می باشد. همین مسئله اهمیت انتخاب صندوق های سرمایه گذاری به عنوان یکی از مهم ترین ارکان سرمایه گذاری کم ریسک و مطمئن را نشان می دهد.

دقت داشته باشید صندوق های با درآمد ثابت عملکردی مشابه هم ندارند! و مدیریت وجوه در صندوق ها با هم متفاوت است؛ پس طبیعی است که سرمایه گذاران به دنبال صندوقی باشند که بهتر از سایر رقبا عمل می کند و بازدهی معقول تری در بازه زمانی یکسان کسب کرده است.

بهترین صندوق های درآمد ثابت با پرداخت سود ماهانه

نام صندوق در ماه منتهی به 15 بهمن 99 (درصد) معادل سالیانه (درصد)
ثابت نامی مفید 2.14 25.68
الماس کوروش 1.94 23.28
امین آشنا ایرانیان 1.88 22.56
حکمت آشنا ایرانیان 1.86 22.32
مشترک افق کارگزاری بانک خاورمیانه 1.83 21.96
مشترک بانک مسکن 1.83 21.96
پاداش سرمایه بهگزین 1.80 21.6
مشترک یکم ایرانیان 1.79 21.48
زمرد نو ویرا ذوب آهن 1.79 21.48
با درآمد ثابت نگین سامان 1.76 21.12

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا