اقتصادی

جزئیات صندوق سرمایه گذاری دماسنج + پیش بینی سود

صندوق سرمایه گذاری دماسنج ثبت شده به شماره 11186 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و ثبت شده به شماره 32649 نزد مرجع ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، صندوق سرمایه‌گذاری دماسنج در تاریخ 1392/06/02 با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) به عنوان صندوق سرمایه گذاری موضوع بند ٢٠ ماده ١ قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذر ماه سال ١٣٨٤ شمسی، فعالیت خود را آغاز کرد. این صندوق با شماره 11186 نزد سبا به ثبت رسیده است.

عملکرد این صندوق بر اساس مفاد اساسنامه و امیدنامه و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه است. فعالیت این صندوق تحت نظارت سبا انجام شده و متولی صندوق نیز به طور مستمر فعالیت آن را زیر نظر دارد. مدیریت دارایی های صندوق که عمدتا شامل سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس می شود، توسط مدیر سرمایه گذاری صندوق صورت می گیرد.

سرمایه گذاران در ازای سرمایه گذاری در این صندوق گواهی سرمایه گذاری دریافت می کنند. صدور واحد سرمایه گذاری و ابطال آنها بر اساس ارزش خالص دارایی های روز بعد از ارایه درخواست صورت می گیرد. ضامن صندوق پرداخت وجوه سرمایه گذران حداکثر ٧ روز پس از ارایه درخواست ابطال را ضمانت کرده است.

مدیر صندوق شركت كارگزاري بورسيران
متولی صندوق موسسه حسابرسي و خدمات مالي هميار حساب
حسابرس موسسه حسابرسي آزمون پردازه ايران مشهود
کل خالص ارزش دارائی ها 842,154,430,968 ریال
قیمت ابطال هر واحد سرمایه گذاری 17,109,309 ریال
قیمت آماری هر واحد سرمایه گذاری 17,109,309 ریال
قیمت صدور هر واحد سرمایه گذاری 17,236,386 ریال
تعداد واحد های سرمایه گذاری نزد سرمایه گذاران 49,222

پرداخت سود در این صندوق سهامی از طریق تفاوت قیمت خرید و فروش سرمایه گذار حاصل می شود. طبق الزامات سازمان بورس، صندوق های سرمایه گذاری سهامی موظف به سرمایه گذاری حداقل 70 درصد از دارایی خود در سهام می باشند. ما بقی دارایی طبق خواسته مدیر سرمایه گذاری و بر اساس وظیفه ای که امید نامه به او محول کرده است، می تواند در اوراق با در آمد ثابت نگه داری شده و یا به صورت موقت به شکل موجودی نقد در حساب بانکی صندوق یا به صورت مانده معاملاتی باقی بماند.

ارتباط با صندوق سرمایه گذاری دماسنج

محل اقامت صندوق توسط مدیر صندوق به نشانی مفتح شمالی-پایین تر از خیابان شهید مطهری، کوچه شهید بخشی موقر، پلاک 12 تعیین شده است و نشانی سایر شعب صندوق به شرح ذیل می باشد:

ردیف نام شعبه کد شعبه آدرس تلفن دفتر نام نماینده مدیر مستقر در شعبه
1 مرکزي – تهران 1 مفتح شمالی-پایین تر از خیابان شهید مطهری-کوچه شهید بخشی موقر-پلاک 12 88317679 بهزاد بهادری
امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا