اقتصادی

زمان دقیق عرضه اولیه شیپور در بورس + مقدار نقدینگی موردنیاز

بورس در روزهای اوج گیری خود شاهد تمایل استارتاپ های بزرگی همچون دیجی کالا ، دیوار، شیپور و… برای حضور در این بازار بود! چندی پیش براساس اعلام رسمی استارتاپ شیپور، مطلع شدیم با توجه به رشد درآمدزایی و بلوغ ین مجموعه، عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار سرمایه، به تصویب هیئت مدیره‌ ی شیپور رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، شیپور در بیانیه خبری‌ خود که در ابتدای سال 1399 شمسی درباره رویکرد جدید خود منتشر کرده بود، می‌ نویسد: درپی رونق اخیر بازار سرمایه ایران و شرایط مساعد جهت ورود شرکت ‌های خصوصی پیشرو به این بازار، هیئت مدیره شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) با پیشنهاد عرضه عمومی سهام این شرکت موافقت کردند.

شیپور همچنین در این بیانیه اعلام کرده بود که اکنون ۲۵۰ پرسنل با این مجموعه همکاری می‌ کنند و توانسته است در سال‌ های اخیر نقش قابل توجهی را در بازار نیازمندی ‌های آنلاین ایفا کند.

در ادامه مجید آنت، مدیر مالی شیپور در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها جزییات بیشتری از برنامه شیپور را اعلام کرد و گفت برنامه برای عرضه اولیه سهام، ورود به فرابورس است. او در ادامه تاکید کرد که این اتفاق احتمالا در تابستان ۱۳۹۹ رخ خواهد داد.

البته هنوز درباره ثبت نماد شیپور و لینک تابلو معاملاتی شیپور و زمان عرضه اولیه شیپور و قیمت عرضه اولیه شیپور در بازار دوم فرابورس، اطلاعاتی منتشر نشده است که باید منتظر اطلاعات کدال باشیم.

اما درباره شیپور بد نیست بدانید سایت شیپور از مرداد ماه سال ۱۳۹۱ شمسی با موضوع نیازمندی های آنلاین راه اندازی گردیده است و هدف اصلی آن در ارتباط قرار دادن خریدار و فروشنده به صورت مستقیم می باشد. لازم به ذکر است نام و برند تجاری شیپور/ sheypoor نیز به نام شرکت نت تجارت اهورا (سهامی خاص) در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت گردیده است.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا