اقتصادیویژه

مقدار نقدینگی موردنیاز برای عرضه اولیه شرکت زغال سنگ پرورده طبس با نماد کزغال چقدر است؟

چهارشنبه 15 بهمن ماه سال 1399 شمسی، تعداد ۲۰۰ میلیون سهم شرکت زغال سنگ پرورده طبس با نماد معاملاتی کزغال در بازار اول فرابورس ایران عرضه اولیه می ‌شود.

عرضه اولیه کزغال

در این مطلب از تیتر یک آنلاین، توضیحاتی درباره جزئیات عرضه اولیه شرکت زغال سنگ پرورده طبس با نماد کزغال و همچنین مقدار نقدینگی موردنیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. تعداد 200 میلیون سهم شرکت زغالسنگ پرورده طبس با نماد معاملاتی کزغال معادل 10 درصد سهام این شرکت، چهار‌‌شنبه چهارشنبه 15 بهمن ماه سال 1399 شمسی در بازار اول فرابورس ایران عرضه می ‌شود. این میزان سهام در محدوده قیمتی 1950تا 2050 تومان برای هر سهم و با سهمیه 60 سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری صبا تامین و متعهدین خرید نیز شرکت سرمایه ‌گذاری صبا تامین و شرکت کارگزاری صبا تامین هر یک به میزان 25 درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌ باشند. بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت ‌ها به صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می ‌پذیرد.

همه چیز درباره شرکت زغال سنگ پروده طبس

شرکت زغال سنگ پروده طبس یکم آذر ماه سال 1386 شمسی در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان طبس به ثبت رسید و سال 1393 شمسی بر اساس قرارداد با دو سازمان خصوصی سازی و تامین اجتماعی و اجرای مصوبه هیات وزیران، 95 درصد سهام شرکت بابت رد دیون دولت به موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد واگذار شد.

همچنین در 17 تیر سال 1397 شمسی بالغ بر 56 هزار و 996 سهم از موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به شرکت بین المللی فولاد تجارت دالاهو منتقل و سپس برابر صلح سهام طبق دستور وزیر کار تعداد 40 هزار و 915 سهم از سهام به سرمایه گذاری صدر تأمین واگذار شد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا