صنعت و معدنگزارش

قدردانی مسئولان استانی و شهرستانی از مدیرعامل چادرملو به‌ پاس حمایت از بخش درمان

رئیس بیمارستان اردکان خواستار تداوم حمایت‌ها ی چادرملو در تکمیل پروژه‌های بیمارستان،ICU و سایر مباحث بهداشتی و درمانی شد.

به گزارش تیتر یک انلاین به نقل از روابط عمومی چادرملو، رئیس بیمارستان اردکان در نشستی با مدیرعامل چادرملو، از حمایت‌های این شرکت از حوزۀ درمان به‌ویژه آغاز ساخت ICU و خرید ۲ دستگاه آمبولانس قدردانی و این شرکت را پیش‌گام در خدمت‌رسانی به مردم اردکان برشمرد.

▪️دکتر محمدحسن صدرالدینی، همچنین با اشاره به مشکلات حوزۀ درمان، خواستار تداوم این حمایت‌ها در تکمیل پروژه‌های بیمارستان،ICU  و سایر مباحث بهداشتی و درمانی شد.

▪️مهندس طاهرزاده مدیرعامل چادرملو نیز در ابتدای این نشست با بیان این‌که خدمت به مردم فرهیختۀ اردکان را از افتخارات خود می‌دانیم؛ افزود: بخش بهداشت و درمان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی است.

▪️وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در یک سال اخیر، گفت: جبران کمبودها در حوزۀ بهداشت، آموزش‌وپرورش و موارد عام‌المنفعۀ دیگر در دستورکار جدی چادرملو است.

▪️گفتنی است در پایان این دیدار، لوح‌های تقدیر جداگانه‌ای ازسوی استاندار و دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان شهرستان به مدیرعامل چادرملو اهدا شد.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا