سیاسیویژه

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری:

عملیات طوفان الاقصی تصور زندگی امن در شهرک‌های صهیونیست‌نشین را فروریخت

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موج مهاجرت معکوس و فرار مهاجرین غاصب شروع شده و شهرک های ساخته شده خالی می‌ماند، گفت: عملیات اخیر حماس و جهاد اسلامی فلسطین موجب فروریختن تصور زندگی امن در شهرک‌های صهیونیست نشین در بین مهاجران یهودی شد.

به گزارش خبرنگار تیتریک آنلاین حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به عملیات طوفان الاقصی نیروی مقاومت فلسطینی حماس گفت: اینکه آمریکایی‌ها  ادعا می‌کنند، جمهوری اسلامی ایران در این عملیات مداخله داشته موضوع تازه ای نیست و با این اتهامات واهی چیزی را نمی‌توانند علیه ایران سازمان دهی کنند.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از هر شکستی که بر رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها وارد شود، خوشحال می‌شود اما دربین کشورهای منطقه به دنبال صلح و آرامش هستیم، بیان کرد: به عنوان مثال اگر میان کشورهای آذربایجان و ارمنستان درگیری شود، ما متاسف هستیم و برای صلح بین آنها تلاش می‌کنیم.

ذوالنور ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در بمباران نوار غزه ادامه داد: از پیروزی فلسطینی ها بر این رژیم بسیار خوشحالیم. مهاجرین یهودی با وعده هایی بر ویرانه‌های منازل فلسطینی مستقر شده بودند و شهرک‌های صهیونیست نشین ایجاد کرده اند، که با عملیات اخیر حماس و جهاد اسلامی فلسطین موجب شد، تصورشان برای زندگی در امنیت در این شهرک ها کاملاً فرو بریزد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون موج مهاجرت معکوس و فرار مهاجرین غاصب شروع شده و شهرک های ساخته شده خالی می‌ماند، اظهار کرد: یقیناً  زوال ملت در رژیم صهیونیستی مقدمه زوال دولت رژیم صهیونیستی است./

پایان پیام

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا