سیاسیگزارش

دکتر فرهاد باقری عضو شورای مرکزی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ایران

اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران نمونه نقض امنیت ملی است

اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران نمونه نقض امنیت ملی است


مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً (احزاب/۲۳)
عروج ملکوتی جمعی از مستشاران نظامی جبهه مقاومت با حمله تروریستی رژیم صیهونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به محضر امام عصر (عج ا…) و مقام معظم رهبری و ملت شریف و شهیدپرور تسلیت عرض می نمایم.
فرهاد باقری گفت: جنایتکارانی که به زنان و کودکان بی‌دفاع رحم نمی‌کنند و مراکز درمانی را با قساوت هرچه تمام‌تر ویران می‌کنند، طبعا حرمت قوانین بین‌المللی و ضوابط دیپلماتیک را رعایت نکرده و برخلاف موازین صریح حقوقی به هر محیطی تجاوز می‌کنند.
شهادت مجاهدان ایرانی در جبهه مقاومت، گویای ایستادگی جمهوری اسلامی ایران بر اصول انسانی و اسلامی خویش در حمایت از مظلومان در برابر ظلم و ظالمان است.
دبیر جمعیت جوانان انقلاب اسلامی استان تهران ،ضمن محکوم کردن این حمله ددمنشانه و نیز نسل‌کشی وحشیانه آن رژیم در فلسطین مظلوم و جنایات آن در سوریه و لبنان؛ خواستار پاسخ قاطع و بازدارنده نسبت به تجاوزات رژیم تروریست اسرائیل شد.
وی افزود: در این ایام عزیز مغفرت و درجات متعالی را برای این شهیدان سعادتمند؛ و صبر و اجر مضاعف برای خانواده‌های محترمشان و پیروزی کامل جبهه مقاومت بر استکبار جهانی را از خداوند متعال مسئلت دارم
به گزارش خبرگزاری تیتر یک آنلاین،این فعال سیاسی افزود: با توجه به ظلم دیرینه ، رژیم صهیونستی یک عملیات شکننده در خانه عنکبوت اجرا کردند که این رژیم را در یک باتلاق فرو برد و این رژیم با حملات بی شمار و نسل کشی مردم مظلوم فلسطین در حال دست و پا زدن در این باتلاق و نمایان کردن چهره منفور خود است.
با نگاهی اجمالی به تاریخ مشهود است
در دهه های اخیر شاهد صحبت هایی از جنس اینکه «دنیای کنونی دنیای گفتمان است نه موشک!» از جانب برخی از سیاسیون و جریان های مختلف سیاسی در کشور بودیم اما حال همه ی جهان شاهد و ناظر هستند که لازمه ی پیشرفت و توسعه هرکشور در قدم اول حفظ امنیت ملی است که ناشی از حفظ قدرت نرم و قدرت سخت است.
نمونه نقض امنیت ملی اقدام ددمنشانه و تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در کشور سوریه است که در عرف دیپلماتیک جز خاک ایران عزیزمان است که به شکلی وحشیانه مورد حمله موشکی این رژیم کودک کش و بی آبرو قرار گرفته است و اگر توان نظامی کشور ما متناسب با این حمله پاسخ کوبنده ای ندهد،در آینده شاهد تحرکات بیشتری بر علیه منافع کشورمان خواهیم بود.
لذا اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی خواهان برخورد قاطع از مسئولین نظامی و سیاسی کشور در جهت حفظ عزت ایران اسلامی و جلوگیری از پایمال شدن خون شهیدان عالی قدر هستم و معتقدم:
وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ
و‌ به خواست خدا پیروزی با شما خواهد بود.
ان‌شاءالله
دبیر سابق جبهه ایستادگی استان تهران تاکید کرد: این حملات می‌تواند باعث تشدید تنش‌ها در خاورمیانه که آبستن پیامدهای غیرقابل پیش‌بینی است، شود.
باقری ادامه داد : مردم عزیز ایران عمیقا از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که موجب بروز تلفات جانی و تخریب ساختمان آن گردید شوکه و خشمگین هستند.
این اقدام نه تنها نقض فاحش تمامی مبانی حقوق بین‌المللی از جمله کنوانسیون‌های وین است که مصونیت اماکن دیپلماتیک و کنسولی را تضمین می‌نماید، بلکه می‌تواند باعث تشدید تنش‌ها در خاورمیانه که آبستن پیامدهای غیرقابل پیش‌بینی است، شود.

عضو شورای مرکزی جمعیت انقلاب اسلامی ایران در پایان گفت : مجددا مراتب تسلیت عمیق خود را به محضر رهبر معظم انقلاب، همه مسلمانان جهان، مردم عزیز ایران بویژه خانواده ها و نزدیکان شهدای عزیز ابراز نموده و برای آسیب دیدگان آرزوی شفای عاجل دارم.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا