سیاسی

هیئت رئیسه جدید مجمع مشاوران نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزیده شدند

به گزارش سخنگوی مجمع مشاوران نمایندگان مجلس شورای اسلامی چهارمین اجلاس شورای مرکزی این مجمع به میزبانی اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران و با حضور اکثریت اعضای شورا و با حضور دکتر منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت نیروهای انقلاب برگزار گردید.
در این نشست پس از ارائه گزارش سالیانه توسط دکتر محمدجواد محمدی نوری رئیس مجمع مقرر شد در نشست پنجم شورا گزارشی از فرآیند تشکیل و انتخاب روسای دفاتر مجمع در استانها و اقدامات ستاد انتخابات مجمع با هدف فراهم شدن زمینه های مشارکت مردم ارائه گردد. در ادامه این نشست دکتر منوچهر متکی نیز به بیان برخی مبانی نظری و ضرورتهای مشارکت و فعالیتهای بنیادین مجلس شورای اسلامی و نقش نمایندگان پس از نظارت دقیق در بهبود وضعیت دولتهای قوی پرداخت و آنرا موجب اقتدار نظام اسلامی برشمرد.


همچنین با توجه به پایان فعالیت هیئت رئیسه سال اول دوره دوم مجمع انتخاب هیئت رئیسه سال دوم دوره دوم با ثبت نام ۱۹ نفر در ساختار هیئت رئیسه با نظارت اقای باطبی و خانمها همت افزا ، خانم چراغی و خانم جعفری برگزار شد و نتایج آن به شرح ذیل اعلام گردید. پس از شمارش آراء اعضای شورا اقای دکتر محمدجواد محمدی نوری با اکثریت (۲۴رای )مطلق آراء مجددا برای یکسال دیگر به عنوان رئیس مجمع انتخاب گردید.
اقای محمد صادق چراغی نیز با اکثریت (۲۴ رای ) مطلق آراء به عنوان نایب رئیس اول مجمع انتخاب شد. در ادامه این نتایج آقای عباس قلی زاده نیز با کسب ۱۶ رای به عنوان نایب رئیس دوم مجمع انتخاب گردید. همچنین آقای جواد شهرکی با کسب ۱۴ رای و آقای هادی اکبرپور با کسب ۱۰ رای به عنوان دبیر اول و دبیر دوم انتخاب شدند. آقای امیرمسعود عبدالهی نیز با کسب ۲۳ رای به عنوان سخنگوی هیئت رئیسه انتخاب شد. ضمنا آقای الیاس دشتبان با کسب ۱۴ رای به عنوان خزانه دار و آقای فرامرز تیموری نیز با کسب ۲۳ رای به عنوان کارپرداز هیئت رئیسه مجمع انتخاب گردیدند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا