اجتماعیاقتصادیگزارشویژه

باید نگاه عادلانه به اقدامات و خدمات این دولت داشت

رییس شورای اطلاع رسانی دولت در نشست با خبرنگاران البرزی:

باید نگاه عادلانه به اقدامات و خدمات این دولت داشت، رییس شورای اطلاع رسانی دولت در نشست خبری که با حضور استاندار البرز در کرج برگزار شد،گفت: خدمات و کارهای بزرگی توسط این دولت طی دو سال گذشته از جمله مهار کرونا و ساماندهی بخش زیادی از امور کشور در شرایط سخت تحریمی انجام شده است.

به گزارش تیتر یک آنلاین: عالیه رضوانی | سپهر خلجی با بیان اینکه  باید نگاه عادلانه به اقدامات و خدمات این دولت داشت،افزود: کشور تا قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم بدهی چند هزار میلیارد دلاری داشت، ضمن آنکه تحریم ها ، عدم فروش نفت و تحقق نیافتن منابع درآمدی از جمله مشکلات به شمار می رفت اما دولت با محوریت شخص رییس جمهور کشورمان از مرحله سخت کرونا عبور کرد و ایران جزو کشورهایی بود که سریع تر از این مرحله گذشت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش این دولت شاخص‌های آماری در حوزه تورمی کاهش یافت ،ادامه  داد:هدف دشمن جلوگیری از پیشرفت و به هم ریختن سامان اقتصادی کشور و ایجاد تکانه های اقتصادی برای فشار به مردم معطوف است و مقام های غربی به همین موضوع اذعان دارند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم در بحث رفع تحریم ها اقدامات موثری شد و فروش نفت از ۴۰۰ هزار بشکه به یک ونیم میلیون بشکه رسید ؛ همچنین رتبه بندی معلمان ۱۵ سال بود تصویب شده بود و اجرا نمی شد که اقدامات موثری هم در این زمینه شاهد بودیم.

خلجی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در شرایط کنونی کشور خاطرنشان کرد: دشمن برای ناامید کردن مردم تلاش دارد بنابراین باید اخبار امیدبخش سرلوحه کاری رسانه ها قرار گیرد و رسانه ها هنرمندانه از تله فراهم شده دشمن عبور کنند.

وی با بیان اینکه امروز وضعیت معیشتی رسانه ها در کشور ضعیف است گفت: رسانه ها از همه بخش ها آسیب پذیرتر هستند بنابراین در کانون توجه قرار دارند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت در خصوص عدم برگزاری نشست خبری سفر دوم رییس جمهوری به البرز نیز اظهار کرد: این موضوع بر خلاف میل رییس جمهور و به دلیل فشار کاری در آن روز بود که عذرخواهی می شود.

نماینده عالی دولت در استان البرز نیز با اشاره به اقدامات گسترده دولت سیزدهم در کشور گفت: با حمایت این دولت ۱۰۰ مدرسه جدید طی ۲ سال گذشته در این استان احداث و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

مجتبی عبداللهی با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم افزود: اکنون ساخت ۵۰ مدرسه دیگر در البرز در دست اقدام است وتا قبل از روی کارآمدن دولت سیزدهم ، البرز به لحاظ تخت بیمارستانی در پایین جدول کشوری قرار داشت اما اکنون بخش زیادی از کاستی های استان در زمینه سلامت و بهداشت برطرف شده و در حال حاضر البرز دارای دوهزار و سیصد تخت بیمارستانی دولتی و یک هزار تخت خصوصی است.

وی با تاکید بر اینکه از اصحاب رسانه انتظار می رود برای تبیین خدمات دولت و امید آفرینی در جامعه تلاش وافر داشته باشند ؛ بنابراین ایجاد ذوق و شوق در جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات ضروری است،اظهار کرد: حضور در انتخابات بنا برفرموده رهبر معظم انقلاب تکلیف شرعی است و امروز نظام اسلامی زیر هجمه تبلیغاتی دشمنان قرار دارد و باید انتخابات پرشور رقم بخورد.

استاندارالبرز ضمن قدردانی از همراهی اصحاب رسانه  در حادثه سیل خردادماه امسال در جاده کرج – چالوس گفت: حضور و همراهی رسانه ها تاثیر بسزایی در اطلاع رسانی به موقع مردم در این حادثه داشت .

عبداللهی با گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال دوهزار و هفتصدوشصت وپنج پروژه عمرانی دولتی و خصوصی در استان البرز افتتاح  و به بهره برداری می رسد .

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا