سیاسیویژه

بیانیه جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در خصوص دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

دکتر سید شهاب الدین صدر در آستانه ثبت نام برای نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانه ای را صادر نمودند

به گزارش خبرنگار تیتر یک آنلاین، دکترسید شهاب الدین صدر رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت  در آستانه ثبت نام برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس پیامی بدین شرح صادر نمودند.

باسمه تعالی

بزرگترین رویداد سیاسی کشور در حالی در اواخر سال ۱۴۰۲ در معرض نمایش جهانیان قرار میگیرد که مطابق نص صریح قانون اساسی ، برگزاری انتخاباتی ملی و حساس و پراهمیت را پیش رو داریم.
در حق تعیین سرنوشت،توسط مردم درتمامی ابعاد انتخابات در واقع روح دموکراسی در سطوح مختلف حاکمیتی با تبلور اراده مردمی در راستای مردم سالاری دینی با تدابیری همچون تحقق مشارکت ملی ، همدلی و وفاق ملی اساسا راهبردی است که رهبر معظم انقلاب در سال جدید با تاکید بر ۴ محور اساسی مشارکت ، سلامت ، امنیت و رقابت انتخاباتی آن را موجب عزت و اقتدار نظام اسلامی برشمرد.
جبهه پیشرفت رفاه و عدالت با آغاز پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان مهمترین مرکز تبادل افکار و سیاست گذاری و امور تقنینی با هدف تقویت خانه بزرگ ملت ایران معتقد است بایستی در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات از معیارهایی استفاده کرد که نتیجه آن در نهایت بازگشت اعتماد مردم به جامعه اسلامی را به ارمغان آورد.
لذا جبهه پیشرفت رفاه و عدالت با اعلام به کلیه دفاتر نمایندگی خود در سطح استانها، از همه نیروهای دلسوز و مردمی و جوانان آگاه و شجاع ایران اسلامی با الهام از گفتمان گام دوم انقلاب دعوت کرده ضمن حضور و ثبت نام در عرصه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، افراد مورد نظر خود را جهت هم افزایی و تعیین مکانیزمهای انتخاب اصلح برای قرار گرفتن در فهرست جامع جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در راستای جلب رای اعتماد ملت فهیم ایران معرفی نمایند.
از خدای منان آرامش، امنیت ، رفاه ملی و سعادت همه ایرانیان را آرزمندیم.
دکترسیدشهاب الدین صدر
رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت
۱۶ مرداد ۱۴۰۲

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا