اجتماعیویژه

برگزاری بزرگ ترین سفره افطار جهان اسلام در شهرری

برگزاری بزرگ ترین سفره افطار جهان اسلام در شهرری – مطابق سال های گذشته مراسم تقدیم بزرگ ترین سفره کریم اهل بیت علیهم السلام و جشن باشکوه میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، با حضور مداحان معروف از کشورهای ایران و عراق در تاریخ 18 فروردین ماه 1402 در قبله تهران، شهرری، دولت آباد، در امتداد بلوار قدس، برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار تیتر یک آنلاین، این سفره افطار که به روال هر سال، بزرگ ترین سفره خواهد بود، به همت موکب های حسینی بلوار قدس محله دولت آباد و با پذیرایی از عموم خانواده ها ممتد و تقدیم خواهد شد.
بر این اساس از همه مریدان اهل بیت علیهم السلام و روزه داران دعوت می شود که در این مراسم پرفیض حضور بهم رساند.

برگزاری مراسم سال گذشته

سال گذشته هم این مراسم که به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)، بزرگ‌ترین سفره کریم اهل بیت علیهم السلام شب پنجشنبه ۲۵ فروردین، به طول یک کیلومتر در بلوار قدس محله دولت آباد شهرری همراه با مولودی خوانی برپا شد.

در این سفره مردمی که با هزینه‌ای حدود ۲۵۰ مليون تومان به همت موکب‌های دولت آباد برپا شد، با غذای گرم، میوه و انواع خوراکی از حدود ۳ هزار نفر پذیرایی شد.

شهرک دولت‌آباد یکی از محله‌های شهر تهران است که در قسمت جنوب شرقی پایتخت و در ضلع جنوبی بزرگراه آزادگان و در کنار بزرگراه امام علی واقع شده‌است.

این محله نسبت به محله‌های جنوب تهران از دیدگاه فرهنگ، رفتار مردمی و بافت شهری در جایگاه مطلوبی قرار دارد. در کنار شهرک دولت‌آباد، محله‌هایی چون شاه عبدالعظیم و مشیریه واقع شده‌اند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا