اجتماعی

جلسه هیئت رییسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی سازمان اینسکو برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اینسکو جلسه هیئت رییسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی (اینسکو) برگزار شد.

در جلسه هیئت رییسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی (اینسکو)، مدیرعامل سازمان اینسکو به تشریح اهداف و ماموریت‌های این سازمان پرداخت. در این جلسه که با حضور مدیرعامل سازمان اینسکو ،رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اینسکو و اعضای هیئت رییسه این کمیسیون برگزار شد، مسئولان به بررسی عملکرد کمیسیون و اظهار نظرها و پیشنهادات خود پرداختند.

دکتر محمدسجاد دهنوی، مدیرعامل سازمان اینسکو، در این جلسه ضمن تشریح اهداف و ماموریت‌های سازمان متبوع ، به تشریح عملکرد و برنامه‌های در دست اقدام این سازمان پرداخت.

خانم دکتر مینا جعفری، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اینسکو، نیز در این جلسه به ارایه گزارشی از عملکرد این کمیسیون پرداخت.

در ادامه، سایر اعضای هیئت رییسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اینسکو از جمله آقایان دکتر وحید نوروزی، دکتر انوشیروان علاء، دکتر محمد جعفر فردحسینی، جواد نبوتی و خانمها دکتر فریبا عباسی و دکتر زهرا عابدینی پور، نظریات و پیشنهادهای خود را در خصوص فعالیت های کمیسیون مطرح کردند.

این جلسه با هدف هماهنگی و هم افزایی فعالیت‌های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اینسکو برگزار شد و در آن بر لزوم تقویت همکاری‌های بین‌المللی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی و نقش و توسعه کمیته های مرتبط تاکید شد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا