اجتماعی

زمان دقیق و مکان خاکسپاری پیکر آزاده نامداری

پیکر بی‌ جان آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون شب گذشته هفتم فروردین ماه سال 1400 شمسی در آپارتمان محل سکونت خود پیدا شد!

پیکر آزاده نامداری، پس از کالبد شکافی در پزشکی قانونی، به دستور مقام قضایی، به خانواده این مجری سابق تلویزیون، تحویل داده شد. بر اساس تصمیم خانواده، پیکر مجری سابق تلویزیون ساعت ۱۰ صبح فردا دوشنبه ۹ فروردین ماه سال 1400 شمسی در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران به خاک سپرده می شود.

حالا و بعد از یک روز از که از پیدا شدن جسد آزاده نامداری در منزل شخصی خود می گذرد، محمد شهریاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی تهران از احتمال خودکشی این مجری سابق تلویزیون از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان خبر می دهد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره آخرین وضعیت پرونده مرگ آزاده نامداری و شایعاتی که درباره قتل او شنیده می شود، می گوید: وقوع قتل یا دگرکشی کاملا منتفی است،‌اما موضوع خودکشی از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران با اشاره به بررسی دوربین‌ های مداربسته ساختمان می گوید: در بررسی‌ های تکمیلی و به ویژه بررسی تلفن همراه متوفی و همچنین دست ‌نوشته‌ های مکشوفه متعلق به متوفی که خطاب آن به دخترش بوده و نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش بوده و داروهای موجود در صحنه که مورد استفاده مرحوم بوده، بررسی اولیه پزشکی قانونی در روز جاری که مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم شناسی متوفی است.

بنابراین موضوع خودکشی از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح است که البته قطعیت این موضوع منوط به نظر تکمیلی پزشکی قانونی در خصوص نتایج آزمایش آسیب شناسی است.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا