اجتماعیاقتصادیگزارشویژه

شروع به کاریکی از پرحجم ترین مدل‌های خودرو حمل زباله، در شهرداری مِهِستان

شهردار مهستان خبر داد:

شروع به کاریکی از پرحجم ترین مدل‌های خودرو حمل زباله، در شهرداری مِهِستان،‌ شهردار مهستان از شروع به کاریکی از پرحجم ترین مدل‌های خودرو جمع آوری مکانیزه و حمل زباله باظرفیت بیش از ۱۰ تُن، درناوگان خدماتی شهرداری مِهِستان خبر داد.

به گزارش تیتر یک آنلاین: علی گلرخی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، این ماشین که به تجهیزات جمع آوری، فشرده سازی، تفکیک شیرآبه زباله و حمل با ظرفیت بیش از ۱۰ تُن مجهز شده است از امروز وارد ناوگان خدماتی شهرداری شده و شروع به کار کرد.

شهردار مهستان با اشاره به اینکه پراکندگی مراکز سکونت در شهر و لزوم خدمات رسانی با سرعت و کیفیت مطلوب ایجاب می‌کرد که ماشینی با ظرفیت مناسب در مدار فعالیت قرار گیرد، افزود: خوشبختانه با همت بخش‌های مربوطه شهرداری و حمایت‌های شورای محترم شهر این اتفاق رقم خورد و از امروز شاهد تحولی در موضوع زباله‌های شهری مهستان خواهیم بود.

شهردار شهر جدید مهستان خاطرنشان کرد: تجهیزات و سطل‌های مکانیزه زباله در شهر مهستان برای زباله‌های معمول مسکونی و شبیه به آن طراحی و پیش‌بینی شده و تخلیه نخاله ساختمانی و مواردی از این قبیل در این سطل‌ها می‌تواند آسیب جدی به این امکانات مهم و اساسی شهر وارد کند و از همه شهروندان و به ویژه سازندگان می‌خواهیم در نگهداری و استفاده بهینه از امکانات شهری یاریگر ما و شهرمان باشند.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا