اجتماعیویژه

آب شرب استان البرز، مورد تایید دانشگاه علوم‌ پزشکی

آب شرب استان البرز، مورد تایید دانشگاه علوم‌ پزشکی/ علیرضا جزقاسمی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از راستی آزمایی کنترل کیفیت آب مرکز پایش و نظارت بر کیفیت شرکت آب و فاضلاب استان البرز بالغ بر ۹۰ درصد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین به نقل از روابط عمومی آبفای البرز، قاسمی در این گزارش گفت: شاخص های کیفیت آب استان البرز در ۶ماهه اول سال ۱۴۰۲ را از منظر وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مطلوب ارزیابی شدند.
وی در ادامه تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان البرز با دارا بودن ۱۷ آزمایشگاه سنجش کیفیت آب و فاضلاب و ۳۹۰ سامانه کلرزنی، در 6ماهه اول سال ۱۴۰۲ و در بخش شهری و روستایی، تعداد ۱۹۰۲۵۵ آزمون کلرسنجی، ۸۲۶۷۲ آزمون باکتریولوژی، ۱۷۱۰۸۵ آزمون کدورت سنجی را بر نمونه های شبکه ومخازن انجام داده است که مطلوبیت کلیه آزمون ها مطابق راستی آزمایی دانشگاه علوم پزشکی بالای ۹۰ درصد گزارش شده و بدینوسیله در بین شرکت های آب و فاضلاب مورد تقدیر قرار گرفته است. حمید رضا نامداری مدیرعامل شرکت آبفای البرز در همین راستا گفت : ضمن تقدیر از تلاش همکاران مرکز پایش کیفیت استان بر حفظ و ارتقای شاخص های کیفیت آب بعنوان خط قرمز شرکت تاکید نمودند.
امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا