ویدئو

طریقه نسخه نویسی الکترونیکی و حذف دفترچه ها

استعلام الکترونیکی بیمه گذار .اگر اوراق دفترچه تمام شد نیاز به حضور در تامین اجتماعی برای تمدید نیست. بیمار می تواند با کد ملی تشریف ببرد و دکتر هم کد ملی را بر روی برگه یا نسخه عادی یادداشت می کند. در واقع کد ملی شما قابلیت استعلام بیمه را به دیگر اطبا و مراکز درمان می دهد.    

  روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد اگر تا دیروز ارائه خدمات بدون حضور و مراجعه مردم یک ضرورت بود امروز در شرایطی که جهان با اپیدمی کرونا مواجه است و تمامی ابعاد زندگی شخصی و اجتماعی بشر را تحت تاثیر قرار داده است، ارائه این نوع خدمات انتخاب نیست بلکه اینگونه سرویس دهی یک نوع اجبار است و تجربه زندگی متناسب با این شرایط یک فراضرورت است. از این رو سازمان‌ها در این دوره شاید به ضرورت خدمات غیرحضوری خود را رصد کردند و مجدداً توانایی‌ها و کاستی‌های خود را مورد بررسی قرار دادند تا بتوانند خدمات نوینی را ارائه کنند که تا ماه‌ها وسالهای قبل از ارائه آن معذور بودند. در حال حاضر به نوعی شاهد پوست اندازی خدمات الکترونیکی سازمان‌ها هستیم و مرتب با خبرهای خوبی از این دست مواجه می‌شویم که سازمان‌ها موفقیت‌های خود را در این زمینه معرفی می‌کنند.

تامین اجتماعی نیز از سازمان‌هایی است که با مخاطبان گسترده روبرو است و خدمات متعددی ارائه می‌کند و در سالهای اخیر توسعه خدمات غیرحضوری را در دستور کار قرار داده است و بسیاری از خدمات از جمله ارسال و پرداخت حق بیمه، سوابق بیمه، درخواست کمک هزینه‌ها و … را اینترنتی عرضه می‌کند. شرایط ارائه حداکثری خدمات غیرحضوری در ایام پیک کرونا از هر زمان دیگر ضروری می‌نمود و بر این اساس تامین اجتماعی یکبار دیگر سرویس‌های الکترونیکی خود را مورد بررسی قرار داد و آن خدماتی که بیشترین مراجعه را به واحدهای خود داشته و می‌توانند بدون حضور فیزیکی آنها را انجام دهند را غیرحضوری کرد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا