اجتماعیاقتصادیبانک و بیمهگزارش

حرکت متفاوت بیمه رازی در سال 1402

مدیرعامل بیمه رازی گفت: در ابتدای سال ۱۴۰۲، برنامه ریزی مدونی در راستای حرکت بروی مسیری جدید و متفاوت صورت گرفت که عملکرد شرکت در افزایش ظرفیت نگهداری، ثبات توانگری مالی و تحقق بودجه نشان از این مهم دارد.

به گزارش تیتر یک انلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در جلسه شورای مدیران این شرکت، گفت: در دو سال گذشته یکی از اولویت‌های مهم شرکت در اصلاح ساختار رفع موانع و لایه‌های زائد میان صف و ستاد است که برگزاری جلسات ماهانه و شورای مدیران در این مسیر تاثیرگذار است.

شرکت بیمه رازی در ۵ ماهه نخست سالجاری به میزان فروش ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ درآمد داشته و حق بیمه تولیدی این شرکت به بیش از ۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.

او ادامه داد: شرکت بیمه رازی در حالی سطح یک توانگری مالی را برای خود حفظ کرده که ظرفیت نگهداری این شرکت به عنوان یک ابزار رقابتی با رشد ۳۶ درصد نسبت به سال گذشته بیش از ۳ هزار میلیارد تومان است.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به نقش مدیران و همکاران شعب استانی در جذب و حفظ مشتریان گفت: عملکرد همکاران استانی نقش تعیین کننده‌ای در بهبود عملکرد شرکت دارند و این در حالی است که کنترل ریسک شرکت‌های بیمه عمدتا بر عهده روسای شعب است.

جباری افزود: مطالب گفته شده در رابطه با عملکرد شعب به معنای آن است که مدیران ستادی باید پاسخگوی شعب بوده و در هفته‌های آینده حدود اختیارات بیش‌تری به شعب و مدیران استانی از سوی ستاد تنفیذ می‌شود.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی تاکید کرد: حجم قابل توجهی از اقدامات صورت گرفته در شرکت بیمه رای با بررسی‌های دقیق به مرحله اجرا وارد شده و بعد از چند تمام این فرآیندها و  اقدامات به بررسی دوباره گذاشته می‌شود.

جباری، وصول مطالبات را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و ورود شرکت بیمه رازی به بازارهای مختلف با توجه به سودآوری بازار و ویژگی‌های منحصربه‌فرد شرکت بیمه رازی است و در مجموع می‌توان مدعی شد، شرکت بیمه رازی به هر بازاری با هر شرایطی ورود نخواهد کرد.

براساس این گزارش، در انتهای این جلسه مقرر شد تا کمیته رفع مشکلات شعب با هدف رفع دغدغه شعب و طراحی برای مسیر حرکتی شعب، با حضور ۳ نماینده از شعب، ۲ نماینده از ستاد، ۱ نماینده از معاونین مدیرعامل و ۱ نفر از انجمن صنفی نمایندگان، ایجاد شود.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا