ویژه

افتتاح ۳ طرح مهم عمرانی شهرداری کرج در سفر وزیر کشور به البرز

افتتاح ۳ طرح مهم عمرانی شهرداری کرج در سفر وزیر کشور به البرز / در سفر یکروزه احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم به استان البرز، ۳ طرح مهم عمرانی مدیریت شهری کرج مورد بهره برداری قرار گرفتند و وارد شبکه خدمت رسانی به شهروندان شدند؛ تصفیه خانه محلی فاضلاب، ادامه بلوار ناصربخت و فاز نخست بی آر تی…
به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین به نقل از ندای البرز به نقل از کرج امروز، استاندار البرز و معاونین و مدیران کل استانی، شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر کرج، مسئولان قضایی، نظامی و انتظامی، مدیران شهری و اصحاب رسانه و جمعی از شهروندان در افتتاحیه پروژه های شهری حضور داشتند، در سفر این دولتمرد به استان بالغ بر ۱۰ طرح عمرانی افتتاح شد.

تصفیه خانه فاضلاب منطقه حصار با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ مترمربع و ظرفیت تولید یک هزار متر مکعب آب برای آبیاری فضای سبز یکی از طرح هایی بود که با ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری کرج بهره برداری شد. همچنین خط اتوبوس تندرو خیابان شهید بهشتی کرج به طول ۱۵ کیلومتر با ۱۸ ایستگاه و ۱۶ دوربین نظارتی به ظرفیت اسمی جابه جایی ۲۰ هزار مسافر با حضور وزیر کشور گشایش یافت. پروژه ادامه بلوار ناصربخت کرج به طول یک کیلومتر، با ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار با هدف روان سازی ترافیک در هسته مرکزی و شمال غربی کرج نیز مورد بهره برداری قرار گرفت. در اجرای این طرح تعدادی املاک معارض خریداری، ۳۵ هزار متر مکعب خاکبرداری و ۱۴ هزار متر مربع آسفالت انجام شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه در دولت سیزدهم بیش از پنج هزار و ۶۰۰ پروژه عمرانی بزرگ، متوسط و کوچک در استان البرز به اجرا در آمد و بخش زیادی از آنها مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: از این تعداد، ۱۲۰ پروژه شاخص هستند. وحیدی از تکمیل بخش هایی از قطار شهری کرج، آزاد راه شمالی، خط اتوبوس تندرو، به کارگیری اتوبوس های برقی و تغییر سیمای مناطق کم برخوردار و حاشیه ای کرج و استان البرز به عنوان نمونه هایی از فعالیت های عمرانی انجام گرفته طی سه سال اخیر نام برد.

مسعود محمدی رئیس شورای کلانشهر کرج نیز در آیین گشایش این طرح ها گفت: حمایت رئیس جمهور فقید و دولت سیزدهم از مدیریت شهری کلانشهر کرج، گره از مشکلات پیچیده طرح های عمرانی نیمه کاره مانند آزاد راه شمالی، مترو، خطوط اتوبوسرانی و بزرگراه های داخلی این کلانشهر گشود.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا