اقتصادیحمل و نقلویژه

اولویت دادن به تولید داخل، بنای کار در صنعت ریلی

مدیرعامل راه آهن در بازدید از شرکت واگن پارس اراک مطرح کرد:

اولویت دادن به تولید داخل، بنای کار در صنعت ریلی، مدیرعامل راه آهن گفت: در دولت سیزدهم بنای ما، تمرکز بر صنعت ریلی و اولویت دادن به تولید داخل است.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، دکتر سیدمیعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن، در جریان بازدید از شرکت واگن پارس اراک که به همراه مهندس رستم قاسمی، وزیر محترم راه و شهرسازی انجام شد، اظهار کرد: واگن پارس یکی از بزرگترین شرکت ها در حوزه تولید ناوگان ریلی است و این شرکت ابتدا با مشارکت شرکت راه آهن راه اندازی شده است.

وی افزود: روزهای خوبی را در واگن پارس داشته‌ایم اما متاسفانه در فرآیند واگذاری‌ها طی ۱۰ سال گذشته، از توان این شرکت استفاده نشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: هم اینک چند ماهی است که این شرکت اوضاع بهتری دارد.

در دولت سیزدهم بنای ما تمرکز بر صنعت ریلی و اولویت دادن به تولید داخل است.

بحمد ا… برای تولید واگن باری محدودیتی در کشور نداریم و همه توان خود را بر حداکثر حمایت از تولیدات داخل می گذاریم تا تولیدات واگن داخلی رونق گرفته و اوج پیدا کند.‌

دکتر صالحی بیان کرد: شرکت واگن پارس می‌تواند به گذشته پرافتخار خود بازگردد.

مدیرعامل راه آهن همچنین در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:«‏استفاده از توان داخلی تولیدات حوزه ریلی و کمک به رشد آن، سیاست قطعی ماست.

ان شاءالله با حمایت کامل از ‎#تولیدداخل و عمق‌بخشی به آن و نیز استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی، کمبود ‎#ناوگان_ریلی باری، مسافری و لکوموتیو را برطرف خواهیم کرد.»
ان شاءالله با حمایت کامل از ‎#تولیدداخل و عمق‌بخشی به آن و نیز استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی، کمبود ‎#ناوگان_ریلی باری، مسافری و لکوموتیو را برطرف خواهیم کرد.»

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا