اقتصادیصنعت و معدنویژه

تولید فولاد چادرملو در فروردین رکورد زد

تولید فولاد چادرملو در فروردین رکورد زد؛ نخستین رکورد ماهانه واحد فولادسازی چادرملو با تولید بیش از ۱۱۲ هزار و ۴۵۰ تن شمش فولادی در فروردین 1402 به دست آمد.

به گزارش تیتر یک آنلاین، با همت و تلاش پرسنل واحد فولادسازی چادرملو و نظارت و هدایت مدیران این مجموعه بزرگ صنعتی و درراستای فرمایشات مقام معظم رهبری به‌منظور تحقق شعار جهش و افزایش تولید، نخستین رکورد ماهانه با تولید بیش از ۱۱۲ هزار و ۴۵۰ تن شمش فولادی در فروردین 1402 حاصل شد.

بر این اساس بالاترین تولید روزانه این واحد فولادسازی در ۲۲ فروردین 1402 با  تولید ۴۹۴۱ تن شمش فولاد به دست آمد که این رکوردها بالاترین میزان تولید از زمان بهره‌برداری تاکنون بوده است.

در سال گذشته نیز بالغ‌بر یک میلیون و 184 هزار و 278 تن شمش فولادی در چادرملو تولید شد که بالاترین میزان تولید از آغاز فعالیت این واحد فولادی بود.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، در سال گذشته شمش فولاد چادرملو علاوه‌بر عرضه در بورس کالا به‌منظور تامین بخشی از نیازهای داخلی، حدود 267 هزار و 582 تن آن در رتبه‌بندی جهانی از طریق برگزاری مزایده به خارج از کشور صادر شد که 148 میلیون دلار درآمد ارزی حاصل شد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا