اجتماعیاقتصادیکشاورزیویژه

بازرگام و تحویل سیب زمینی گندیده

بازرگام و تحویل سیب زمینی گندیده، در ۱۹ بهمن ماه امسال با سفارش ۱۰۲۱۸۳۷ چند قلم کالا از بازرگام خریداری کردم؛ از جمله دو کیلو سیب زمینی به قیمت کلی ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین به نقل از مزرعه سبز: بگذریم که سه روز تمام مرا در منزل نگه داشت تا چند قلم کالا را تحویل دهد:

روز ۲۲ بهمن از ساعت ۹ صبح الی ۱۳

روز ۲۳ بهمن از ساعت ۹ صبح الی ۲۳

روز ۲۴ بهمن از ساعت ۹ صبح الی ۲۳

که البته روز ۲۴ بهمن حدود ساعت ۳ عصر آن را تحویل داد. اما همانگونه در تصویر مشاهده می‌کنید، بیش از یک کیلو از این سیب زمینی یا گندیده است یا فندقی و گردویی یا قارچ‌خورده و بیل خورده، یعنی در حالی که امروز سیب زمینی در مغازه میوه فروشی در سعادت آباد تهران ۱۲ هزار تومان بود، من از بازرگام سیب زمینی تنظیم بازار را کیلویی ۲۰ هزار تومان و شاید گران‌تر خریدم (چون هنوز داخل سیب را بعد از پوست کندن وارسی نکرده‌ام).

سوال من این است، آقای وزیر آیا این سیب زمینی را خودتان مصرف می‌کنید؟ آقای قادری‌فر آیا حاضرید این سیب زمینی را استفاده کنید یا به شعور ملت توهین می‌کنید و یا برای یک پلتفرم ارزش آفرینی می‌نمایید.

ضمن این‌که ما شنیده‌ایم پایگاه این پلتفرم در خارج از کشور است و مشخصات و آدرس ما و دیگر سفارش‌دهندگان، شماره کارت بانکی و دیگر اطلاعات ما احتمال دارد به دست بیگانه برسد! چه می‌کنید.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا