اجتماعیویژه

مبلمان شهری جدید در شهر هشتگرد

مبلمان شهری جدید در شهر هشتگرد / با دستور مهندس پیام رئیسی شهردار هشتگرد و در راستای زیباسازی محیط شهری و استفاده از مبلمان های با کیفیت برای استفاده شهروندان، نیمکت های جدید در شهرک ینگی امام نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین به نقل از ندای البرز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد، مهندس عیسی بگلو معاونت خدمات شهری با تقدیر از حمایت های شهردار، رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر از فعالیت گسترده اداره سیما، منظر و فضای سبز این شهرداری برای زیباسازی محیط شهری و فضاهای سبز خبر داد.

وی گفت: با دستور شهردار محترم هشتگرد، تهیه و نصب نیمکت های بتنی شکیل با مصالح مرغوب در دستور کار حوزه خدمات شهری قرار گرفته و با پیگیری رئیس محترم اداره سیما، منظر و فضای سبز شهرداری، مبلمان های جدید در معابر اصلی شهر نصب گردیدند و از اجرای مرحله به مرحله این طرح و نصب مبلمان‌های مشابه در سایر معابر اصلی و بوستانهای شهر خبر داد.

عیسی بگلو از برگزاری جلسات مستمر برای ساخت و نصب المان ها جدید و نماد های حاوی هویت فرهنگی منطقه در معابر و میادین و بوستان های شهر سخن گفت که در آینده نزدیک از بخشی از آنها رونمایی و شهروندان تلاش زحمتکشان در حوزه زیباسازی را در معابر شهری مشاهده خواهند نمود.

دبیرخانه زیباسازی محیط شهری با مدیریت مهندس آلیانی رئیس اداره سیما، منظر و فضای سبز شهرداری هشتگرد در بلوار خبرنگار – ساختمان معاونت خدمات شهری آماده دریافت ایده های اساتید ، کارشناسان و صاحب نظران در زمینه زیباسازی محیط شهری خواهد بود.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا