ویدئو

کیف پول تراست والت چیست؟ + نکات آموزشی

کیف پول تراست والت جیست وچه کاربردی دارد؟ بایننس، پلتفرم معاملاتی محبوب و مشهور در دنیای ارزهای دیجیتال، پشتیبان کیف پول Trust Wallet است. بایننس مدت‌هاست به دنبال‌ راهکارهایی ایمن و با استفاده ساده بود و این کیف پول نیز چنین ویژگی‌هایی داراست.

به گزارش تیتر یک آنلاین، در جولای 2018 بود که بایننس اعلام کرد Trust Wallet را تحت مالکیت خود درآورده تا سرویس‌های بهتر ارائه دهد و امنیت بیشتری برای کاربران ارزهای دیجیتال به ارمغان آورد.

زمانی که بایننس کنترل Trust Wallet را در دست گرفت، این کیف پول فقط اتریوم و توکن‌های آن را پشتیبانی می‌کرد اما الان این لیست گسترش زیادی پیدا کرده است.

کیف پول تراست والت
کیف پول تراست والت

لیست توکن‌ها و کوین‌هایی که Trust Wallet پشتیبانی می‌کند را در این صفحه می‌توانید ببینید.

از جمله ارزهای دیجیتالی که در این والت پشتیبانی می‌شوند شامل: بیت‌کوین، بیت‌کوین‌کش، Callisto، دش، اتریوم، ریپل، اتریوم کلاسیک، GoChain، ICON، لایت‌کوین، POA Network، ترون، TomoChain، VeChain، زی‌کش، زی‌کوین، Wanchain و… هستند.

Trust Wallet دارای ویژگی‌هایی برای افزایش امنیت موجودی ارزهای دیجیتال است. با نصب کیف پول Trust Wallet کلید خصوصی کاربران در هیچ سروری نگه‌داری نمی‌شود بلکه بطور رمزنگاری شده در دستگاه خود کاربران حفظ می‌شود.

کاربران Trust Wallet با امنیت می‌توانند کوین‌ها و توکن‌های خود را در کیف پول داشته باشند، قیمت آنها را مشاهده کنند و در صورت لزوم سایر کیف پول‌ها را در Trust Wallet بازیابی نمایند.

برای نصب Trust Wallet نیازی به وارد کردن مشخصاتی مانند ایمیل یا نام نیست.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا