ویدئو

تیزر فصل سوم سریال «نون‌خ» + زمان پخش این سریال طنز از صدا و سیما

فصل سوم‌ سریال «نون خ» در ۱۶ قسمت ساخته شده و قرار است نوروز ۱۴۰۰ هر شب از شبکه اول سیما پخش شود

سریال نون خ فصل سوم

سریال نون خ فصل سوم

مهدی فرجی تهیه کننده سریال نون خ از پایان فیلمبرداری فصل سوم این سریال در روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند خبر داد. پخش فصل سوم نون خ در ۱۵ قسمت و برای نوروز ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده است. داستان فصل سوم نون خ در ادامه فصل دوم آن روایت خواهد شد. نون خ یک مجموعه تلویزیونی به نویسندگی امیر وفایی و کارگردانی سعید آقاخانی است که پخش اولین فصل آن در نوروز ۱۳۹۸ شروع شد.

سریال نون خ فصل سوم

گفته‌ها از آن خبر می‌دهد که ادامه پایتخت ۶ تا چند روز مانده به عید از شبکه یک پخش خواهد شد و پس از آن نوبت به نون خ خواهد رسید و کنداکتور شبکه یک امسال برای طرفداران سریال‌های طنز بسیار دست پر خواهد بود. با پخش فصل سوم نون خ این سریال به سومین سال متوالی پخش خود می‌رسد. برای اولین بار در نوروز سال ۱۳۹۸ بود که این اثر پخش شد و در ادامه در سال ۱۳۹۹ پس از نمایش پایتخت ۶ در نوروز ۱۳۹۹، این سریال از شبکه یک سیما پخش شد. فیلمبرداری فصل جدید نون خ از اواسط مهر ماه سال ۱۳۹۹ شروع شد و در شرایط کرونایی ادامه یافت. طبق گفته سازندگان فیلمبرداری در مکان‌های زیبا و بکر منطقه انجام گرفته شده و در حد توان از بازیگران بومی نیز استفاده شده است.

سعید آقاخانی طبق معمول هم کارگردانی و هم بازیگری در این مجموعه را به عهده دارد. در این سریال بازیگرانی همچون حمیدرضا آذرنگ، هدیه بازوند، پاشا جمالی، سیروس میمنت، شقایق دهقان، حمید لولایی به ایفای نقش می‌پردازند. علی صادقی که در فصل اول حضور پررنگی داشت، در فصل دوم از تیم سازنده جدا شد اما او دوباره و در فصل سوم به این جمع بازگشته است. خبرهایی نیز از پیوستن اکبر عبدی به فصل جدید این سریال به گوش می‌رسید که بعدها حضور ایشان منتفی شد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا