اجتماعی

سمیرا زرگری سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان کیست؟ + ماجرای ممنوع الخروجی وی توسط همسرش

امروز باخبر شدیم سمیرا زرگری سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان توسط همسر خود ممنوع الخروج شده است!

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، موضوع ممنوع ‌الخروج‌ شدن زنان ورزشکار ایرانی از سوی همسران خود دوباره خبرساز شده است! این ‌بار خبر مربوط به سمیرا زرگری است؛ سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان که اجازه خروج از کشور را ندارد. این تیم بامداد دیروز در حالی برای شرکت در رقابت‌ های جهانی، تهران را به مقصد ایتالیا ترک کرد که سمیرا زرگری نتوانست به دلیل ممنوع ‌الخروج ‌بودن، شاگردان خود را همراهی کند!

اینکه مشکل سمیرا زرگری چه بوده است که ممنوع ‌الخروج شده است، هنوز به‌ طور دقیق اعلام نشده است و فدراسیون اسکی هم توضیحی در این خصوص نداده است! پیگیری ‌ها نشان داد که ماجرای ممنوع ‌الخروجی سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان جمهوری اسلامی ایران نیز مثل موارد قبلی به اختلاف‌ های خانوادگی بر می ‌گردد.

سمیرا زرگری متولد ۳ آوریل سال ۱۹۸۳ میلادی، ورزشکار زن در رشته اسکی آلپاین و سرمربی تیم ملی اسکی بانوان آلپاین جمهوری اسلامی ایران است. سمیرا زرگری در سال ۲۰۰۷ میلادی و مسابقات قهرمانی ایران (اسکی آلپاین) قهرمان شد. همچنین وی سه سال قهرمانی لیگ آلپاین ایران در رشته اسلالوم، کسب اولین فیس پوینت زیر ۱۲۰ اسلالوم بانوان ایران در سال ۲۰۰۷ میلادی، اولین سرمربی زن ایرانی در رشته آلپاین در مسابقات المپیک جوانان لوزان سوئیس ۲۰۲۰ میلادی، اولین بانوی ایرانی طراح مسابقات بین المللی در ایران، ترکیه و ژاپن و همچنین اولین بانوی سر داور در مسابقات بین المللی را در کارنامه دارد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا