اجتماعی

حاشیه های جنجالی آهنگ جدید ساسی مانکن با نام تهران توکیو و حضور یک چهره جنجالی!

انتشار آهنگ و ویدئو کلیپ آهنگ تهران توکیو ساسان حیدری مشهور به ساسی مانکن جنجال به پا کرده است! ساسی مانکن در پروژه جدید خود با نام آهنگ تهران توکیو ، فیلم ابد و یک روز را دست مایه طنز قرار داده است و با انتخاب سکانس معروف آن که نوید محمدزاده با صدا زدن نام خواهر خود یعنی سمیه از او می ‌خواهد نرود، آهنگی ساخته است! البته این بخشی از ویدئو کلیپ اصلی است که قرار است منتشر شود.

آهنگ تهران توکیو
آهنگ تهران توکیو

اما جنجال ساسی مانکن فقط به این پخش از کار او محدود نمی ‌شود! زیرا در کلیپی که ساخته است، گفته می‌ شود از یکی هنرپیشه‌ های فیلم ‌های پورن استفاده کرده است که بازتاب وسیعی در شبکه‌ های اجتماعی داشته است. ساسان یافته پیشتر نیز با ویدئو کلیپ ‌های جنتلمن و دکتر خبرساز شده بود. او اخیرا ادعا کرده بود که به ایران بازگشته است که مشخص شد کذب بوده است!

ساسی مانکن یکی از جنجالی ‌ترین خواننده ‌های دو دهه اخیر ایران بوده است.

برخی واکنش‌های کابران توئیتر به آهنگ جدید ساسی مانکن را بخوانید:

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در واکنش به وایرال شدن آهنگ تهران، توکیو نوشت: 

آهنگ تهران توکیو
آهنگ تهران توکیو

عارضم که چند ساعت دیگه قراره ویدئوی احوالپرسی الکسیز_تگزاس خطاب به مردم غیور ایران منتشر بشه. حالا مونده تا غافلگیر بشید. شب میرسم خدمت تون…

مهنار افشار نیز توئیت زیر را منتشر کرد.

 

 

آهنگ تهران توکیو
آهنگ تهران توکیو

متن آهنگ ساسی تهران توکیو

آره تهران توکیو
برو بالا اومده ساسی حالا
یوکو یادا، بیا دادا

آخ پِیتن پِیتن از تهران تا توکیو
من فقط تورو دوست دارم عزیزم تو کیو
دوست داری منو؟ نه پس! روانیتم نفس
وقتی قر میدی وسط تنهایی
یه پا کایلی جنری والله ای
هون گون جون تایی
میگه چه هیکلی داری وایی
تهران دافاشم گنگن پ شاخ نشو برو دایی
تو لیان شامپویی آره ما ولنجک پک و پاره
ببین دادا من خیلی های ام تو چی؟
من همه جوره پایه ام پ بشین
جا اینکه با من بحث کنی برو سور و سات سلطانو بچین

پِیتن پِیتن از تهران تا توکیو
من فقط تورو دوست دارم عزیزم تو کیو
وای پِیتن پِیتن از تهران تا توکیو
من فقط تورو دوست دارم عزیزم تو کیو

دلمو میبره هی زود اون
موزیک میکوبه بوم بوم بوم
اگه ژاپنی بودی اسمت میشد جون جون جون
کشتی مارو یه جورایی لات بمیری سامورایی
بابا سوتون

بدنت آتیش داره آره دوتا چشات لاتیش پره
فیلم رقصیدنت سیمرغ میبره تو جشنواره
با اون هیکلت دستی دستی ولیعصرو بستی
تو خودت یه پا یاکوزایی با موهای دُم اسبی

آخ پِیتن پِیتن از تهران تا توکیو
من فقط تورو دوست دارم عزیزم تو کیو
وای پِیتن پِیتن از تهران تا توکیو
من فقط تورو دوست دارم عزیزم تو کیو

مامانو رو حساب کی میخوای ول کنی بری سمیه ها؟
روزایی که خونه نیستی ما پارتی میکنیم سمیه جان
وای نرو سمیه
چه بدنی داری سمیه
علف میزنی سمیه
اُور نزنی سمیه، ها

تهران همه خطه چشا
دادا امشبو کم بکشا
دیگه باید بذاریم کنار
حالا از شنبه ایشالا

اَی تو روحتو بابا
چقد هیکلت خوبه تو بابا
چه بدنت ردیفه تو بابا
سلطان یزیدتو بابا

یالا برو بالا
آروم ساسی حالا
بدو برو بالا
همه سَیونارا
یالا برو بالا
برو بالا
یالا برو یالا
برو بالا

آهنگ تهران توکیو
آهنگ تهران توکیو

هشدار یک اقتصاددان درباره اثر کارهای مبتذل ساسی مانکن

صاددان با اشاره به کلیپ تازه ای که از سوی یک خواننده مقیم لوس آنجلس در فضای مجازی نشر داده می شود گفت مهم تر از آنکه چه کسی در این کلیپ حضور دارد محتوایی که در آن نشر داده می شود.

فاطمه نجفی اقتصاددان با ابراز نگرانی نسبت به کلیپ منتشر شده نوشت:” دقت کنید که اون کلیپ درباره مصرف مواد مخدر هم مستقیم دارد حرف میزند.”

این اقتصاددان با انتقاد از محتوای این کلیپ تاکید کرد: شنیدن چنین محتوایی هر خانواده ای را باید نگران کند.

به گزارش انتخاب پس از انتشار بخشی از ویدیوی تازه‌ی ساسی مانکن در اینترنت، بحث درباره‌ی تاثیر این ویدیو با شرکت یکی از  بازیگران فیلم‌های زیرزمینی، بالا گرفته است. بسیاری از مخاطبان ترانه‌های ساسی را در ایران، کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، و بحث این جاست که پخش این ویدیو، چه تاثیر روی این گروه‌های سنی می‌تواند داشته باشد؟ آیا انتشار چنین ویدیویی برای ترانه‌ای که مخاطبانی از گروه‌های سنی پایین هم خواهد داشت، باب توجه به‌این گونه فیلم‌ها را در میان این نسل بیش از پیش نمی‌گشاید؟ پرسش اصلی این است که نوجوان ایرانی، چه‌قدر امکان بحث با والدین و خانواده، و نماینده‌های فرهنگ رسمی دراین‌باره را دارد؟

ساسی مانکن و کارهای بی ارزشی که مخاطب پیدا می کند

ساسان حیدری یا همان ساسی مانکن، کارش را بلد است. هر سال یک موزیک ویدیو منتشر می‌کند، تاثیرش را می‌گذارد و می‌رود که با برف سال آینده برگردد. ساسی، نه از نظر صدا و نه از نظر فنی، خواننده خوبی نیست اما به شدت مخاطب خود را خوب می‌شناسد و می‌داند برای دیده شدن چه باید بکند.

قطعا باید در همین ابتدا به این نکته اشاره کرد که هدف ساسی و امثال او، ارتقای جامعه نیست و معمولا کارهای بی‌ارزش تحویل می‌دهند و هدف اصلی‌شان دور کردن نسل جدید از انسانیت و فضلیت است اما کاری که ساسی در شناخت مخاطب خود انجام داده است، تمام دستگاه‌های فرهنگی با بودجه‌های میلیاردی انجام نداده‌اند و هنوز که هنوز است، نمی‌دانند جامعه هدف‌شان کجاست!

ساسی مانکن، آن بازیگر فیلم‌های ... و ما

امسال به مدد یک بازیگر فیلم‌های …، دوباره دیده شد و حالا شبکه‌های اجتماعی پر شده است از موزیک ویدیوی او و حرف‌هایی که درموردش زده می‌شود. البته استفاده از یک بازیگر مشهور فیلم‌های … در غرب هم اتفاق نمی‌افتد چه برسد به یک موزیک ویدوی فارسی!

احتمالا بعد از خوب دیده شدن این ویدیو، دوباره داستان محدودیت‌های فضای مجازی شروع خواهد شد. این تنها راه حلی است که به فکر برخی از آقایان و خانم‌ها برای مقابله با پدیده‌هایی مثل ساسی و تتلو می‌رسد.

فکر می‌کنند با فیلتر کردن و بستن، ماجرا تمام می‌شود. نمی‌دانند آن زمان که استفاده از دستگاه ویدیو در ایران ممنوع بود، خیلی از مردم راکی، رمبو را می‌شناختند و آهنگ فیلم شعله و ملکه مارها را از حفظ بودند.

درگوشی عرض کنم خدمتتان که خیلی‌ها که موزیک ویدیوی جدید ساسی مانکن را دیده‌اند در همان نگاه اول بازیگر فیلم‌های … را هم شناختند. بازیگری که در کانال‌های تلگرامی در مورد او زیاد حرف زده شده و جوک ساخته شده است.

پس بستن به معنای پایان ماجرا نیست. همین الان با وجود فیلتر بودن تلگرام، هنوز این پیام رسان بیشترین استفاده را بین مردم دارد.

متاسفانه صداوسیما و عرصه فرهنگ در اختیار عده‌ای است که دوست دارند، تنها صدای خودشان شنیده شود و قائل به شنیده شدن صدای دیگران نیستند.

اگر صداوسیما به عنوان رسانه همگانی که بسیاری از مردم به آن دسترسی دارند، اجازه می‌داد مثلا در حوزه موسیقی، سلیقه‌های مختلف خود را در معرض عمومی قرار می‌دادند، امروز شاهد جولان دادن ساسی‌ها نبودیم.

بخشی سلیقه‌های مختلفی دارند و باید به همه آنها احترام گذاشت. وقتی یک مغازه کالاهای مورد نظر من را نداشته باشد، من منتظر نمی‌ایستم تا او، روزی کالای من را تامین کند، حتما به مغازه دیگر یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌روم.

رجوع مردم به شبکه‌های ماهواره‌ای هم به خاطر این است که از تک صدایی و شنیده شدن حرف‌های یک دسته در صداوسیما خسته شده‌اند.

اگر ما اجازه بدهیم، حرف‌های همه شنیده شود دیگر نباید نگران یک موزیک ویدیوی ساده باشیم.

ساسی مانکن هر سال به ما تلنگر می‌زد که یک جای کارتان می‌لنگد و ما این صدا را می‌شنویم و دست روی دست می‌گذاریم و فقط محدودیت‌ها را بیشتر می‌کنیم تا سال بعد.

دنیا برای نوجوان امروز به اندازه یک تبلت است. نشان ندادن ساز در تلویزیون برای او یک لبخند تمسخر آمیز به همراه دارد و خاموش کردن تلویزیون و البته پهن شدن روی مبل و استفاده از موبایل برای رسیدن به تازه‌ترین‌های جهان.

بیشتر بخوانید:

الکسیس تگزاس بازیگر جنجالی کلیپ تهران توکیو ساسی مانکن کیست؟

 

برسام پسر ساسی مانکن کیست؟ + سایه همسر واقعی ساسی مانکن است؟ + واکنش سایه به کلیپ جنجالی

 

ساسان حیدری ملقب به ساسی مانکن کیست؟ + نکات خواندنی از ساسی مانکن

واکنش‌ها به انتشار موزیک ویدئو ساسی مانکن و الکسیس تگزاس

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 2 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من یه بار کلاس سوم بودم 8 سالم بود رفتیم اردو بعد اهنگ ساسی رو پخش کردن ما بدون اینکه بفهمیم چی میگه خوشحال بودیم!بعد اردو با بابام داشتم میرفتم خونه ازش پرسیدم سک. ی یعنی چی!بیچاره نمیدونست چجوری توضیح بده و گفت یعنی یه حسی بین زن و شوهر! منم فک میکردم یعنی همون عاشق بودن و عاشق شدن! هر وقت یاد اون خاطره میوفتم میگم کاش هیچوقت نپرسیده بودم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا