اجتماعی

برسام پسر ساسی مانکن کیست؟ + سایه همسر واقعی ساسی مانکن است؟ + واکنش سایه به کلیپ جنجالی

ساسان حیدری ‌یافته ملقب به ساسی مانکن، خطرناک تر از آن چیزی است که احساس می ‌شود می ‌تواند از طریق تاثیرگذاری ‌های فرهنگی بر مردم نفوذ کند! خواننده جنجالی و پرحاشیه ‌ای که طی این سال ‌ها، موسیقی به‌ عنوان هنر تزئینی و رد گم‌ کنی او برای برخی فعالیت‌ های دیگرش مطرح است. اتفاقی که متاسفانه در سایه حواشی بسیاری که تک ‌آهنگ ‌های او به وجود می ‌آورند، مورد غفلت قرار گرفته است و او با این حاشیه امن توانسته است به کارها و اقدامات مخرب و غیراخلاقی خود ادامه دهد.

به تازگی سایه ، همسر سابق ساسی مانکن و مادر برسام نسبت به آهنگ جنجالی که ساسی مانکن با الکسیس تگزاس اجرا کرده است، واکنش نشان داده است! وی در این باره گفت: اجازه نمی دهم برسام پسرم آهنگ های جدید ساسی را بشنود!

خواهرزن ساسی مانکن نیز گفت: سایه همسر سابق ساسی مانکن اجازه نمی دهد که تنها پسرش با ساسی مانکن ارتباط داشته باشد و آهنگ ‌ها و ترانه‌ های پدرش را گوش دهد. شما هم حواستان باشد که چه سمی دارید به روح و روان بچه ‌های تان وارد می ‌کنید. ترانه هایی که در مورد چشم ‌های قرمز و علف و اول اینستا و بعد کتاب هستند، و یا در آن از پورن استار استفاده می شود، مناسب برای نه تنها بچه‌ها، بلکه کل جامعه نیستند!

در انتها بد نیست بدانید اگر اهل دنبال ‌کردن فعالیت ‌های جدید دنیای موسیقی باشید، حتما تاکنون متوجه شده ‌اید که گروه جدید التاسیسی به نام اکس‌بند، چند ماهی است در دایره توجهات گسترده جوان ‌ها قرار گرفته است! گروه مرموزی که اطلاعات چندانی از آنها در دسترس نیست و خواننده اصلی گروه که یک دختر جوان است نیز روی صورت خود، یک ماسک بزرگ قرار داده است تا شناخته نشود!

موسس این گروه، کسی نیست جز ساسی! او از این گروه به‌ عنوان یک سپر پوششی برای سایت ‌های شرط ‌بندی خود استفاده می‌ کند. ساسی حتی زمانی که از ایران رفت، دایره ارتباط ‌های خود را با بچه‌ های موسیقی زیرزمینی کشور حفظ کرد و در این زمینه حتی استعدادهای جدید را نیز شناسایی می ‌کرد. او در تک ‌آهنگ‌ هایی که طی سالیان اخیر منتشر کرده است، از صدای برخی از این استعدادها استفاده کرده است و در تنظیم کارهای خود نیز از افراد داخل ایران بهره برده است!

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 2 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا