اجتماعیاقتصادیگزارشویژه

ارائه محصولی ایرانی در حوزه دندانپزشکی؛ با کیفیت جهانی و ۵۰درصد کمتر از مشابه خارجی

مدیر عامل شرکت سازه‌طب هوافر در گفتگو با شهر مردم:

ارائه محصولی ایرانی در حوزه دندانپزشکی؛ با کیفیت جهانی و ۵۰درصد کمتر از مشابه خارجی، مدیر عامل شرکت سازه طب هوا فر که در زمینه تولید ساکشن‌های مرکزی دندانپزشکی، فعالیت دارد نیز به خبرنگار ما، گفت: این شرکت، از ۴سال قبل، فعالیت خود را در پارک علم و فناوری، آغاز کرده و در حال حاضر، ده نفر در این شرکت فعالیت دارند و حوزه فعالیت ما، تولید ساکشن‌های دندانپزشکی است.

به گزارش تیتر یک انلاین به نقل از شهر مردم: جلال‌الدین عرفانی| سروش جمالی، با اشاره به قوانین سختگیرانه حوزه تولید لوازم و تجهیزات پزشکی و کسب تمامی استانداردهای لازم برای تولید محصولات این شرکت، گفت: در زمینه تولید محصولات شرکت، ما بیشترین سوابق پژوهشی را داشتیم تا به محصول نهایی رسیدیم.

وی، در پاسخ به این سوال که مهمترین دغدغه و چالش فراروی خود را چه می‌داند؟ اظهار داست: مهمترین دغدغه‌ای که ما امروز داریم، دغدغه آب است و با توجه به میزان مصرف آن، هر یونیت دندانپزشکی که گاه برای تخلیه ۲لیتر آب، باید ۸۰۰لیتر آب هدر برود و با توجه به وجود ۴۲ هزار یونیت دندانپزشکی، این یعنی هدر رفت هزاران لیتر آب که باید آن را مدیریت کرد.

جمالی، گفت: اما تولیدات ما، به گونه‌ای است که تنها برق مصرف می‌شود و از هدر رفت آب، جلوگیری می‌شود و البته از نظر قیمت هم قیمت آن، ۵۰ درصد پایین تر و کیفیت آن نیز در حد استانداردهای جهانی است.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا