فرهنگی و هنری

محمد کریمی : بدنبال ترویج مرام و مسلک پهلوانی هستم

تهیه کننده و بازیگران نذر بی بی در استان زنجان

در صورت موافقت اعضای محترم شورای شهر زنجان و هماهنگی با مسئولین این استان تله فیلم “نذر بی بی” به تهیه کنندگی محمد کریمی اوایل دی ماه ۱۴۰۲ کلید خواهد خورد.

محمد کریمی که هم اکنون به اتفاق بازیگران اصلی این فیلم داستانی در زنجان حضور دارد ، به خبرنگار تیتر یک آنلاین گفت : با توجه به ارادت مردم خونگرم زنجان به اهل بیت عصمت و طهارت و درخشش باستانی کاران این استان در عرصه ورزش پهلوانی امیدوارم پس از نشست‌های پیاپی با دکتر علیرضا فیروزفر” شهردار زنجان ” اعضای شورای شهر و خالقی “فرماندار زنجان ” مقدمات تولید این فیلم در این استان رقم بخورد.

تهیه کننده فیلم داستانی” نذر بی بی ” با اشاره به اینکه در تولید این فیلم به دنبال گسترش فرهنگ علوی و ترویج مرام و مسلک پهلوانی در جامعه هستیم، اظهار داشت : در مراحل مختلف تولید فیلم ضمن معرفی جغرافیای استان زنجان ، قصد داریم از پتانسیل‌های موجود در این شهر هم استفاده کنیم و جوانان علاقمند به هنر را برای تولید این فیلم جذب و به خدمت بگیریم.

تهیه کننده فیلم پهلوان واقعی بیان کرد : امیدوارم همزمان با تولید” نذر بی بی ” بتوانیم کلاس‌های ورکشاپ بازیگری را هم با حضور اساتید سینما برگزار کنیم و بستری را برای تولیدات بعدی فراهم آوریم.

محمد کریمی که هم اکنون فیلم مستند “عطر یاس” را برای پخش در ایام فاطمیه آماده نمایش دارد ، به خبرنگار ما گفت : “زنگ پهلوانی” مستندی است که امیدواریم بعد از پایان “نذر بی‌بی” مقدمات ساخت آن در شهر زنجان فراهم گردد تا بتوانیم دین خود را به ورزش پهلوانی هم ادا کنیم.

این تهیه کننده که همراه با عزت الله رمضانی فر و حسن رضایی عازم زنجان شده ، بیان داشت : “نذر بی بی ” قصه دو پهلوان است که در آستانه فرا رسیدن شب‌های قدر بین آنها مشکلی به وجود می‌آید، نزدیک شدن به ایام قدر باعث می‌شود تا مردم محل جهت آشتی دو پهلوان وارد میدان شوند که … این خلاصه‌ای از “نذر بی‌بی” تازه‌ترین کار محمد کریمی است که هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد.

در این فیلم که دارای پروانه ساخت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و ششمین فیلم داستانی محمد کریمی محسوب می‌شود ، بازیگرانی چون حسن رضایی ، مهدی فقیه ، اسدالله یکتا ، سعیده عرب ، غلامرضا اصانلو ، رحمان مقدم ، سعیده عرب ، حمید کریمی ، نیکی تقوی ، منیژه حاجی پور و سعید کریمی حضور دارند و نقش‌های اصلی را عهده‌دار هستند.

این فیلم قرار است شب‌های قدر از شبکه‌های مختلف سیما پخش شود و پس از آن به پلتفرم فیلیمو برود.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا