اجتماعیاقتصادیبازارکشاورزیگزارشویژه

قیمت شکر روی کاغذ ۳۵ هزار تومان در فروشگاه ۴۲ تا ۶۵ هزار تومان

قیمت شکر روی کاغذ ۳۵ هزار تومان در فروشگاه ۴۲ تا ۶۵ هزار تومان، هم زمان با اعلام قیمت رسمی شکر از سوی وزارت جهاد کشاورزی، بررسی‌های انجام شده حکایت از این دارد که قیمت شکر در فروشگاه‌های محلی و آنلاین بین ۴۲ تا ۶۴ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

به گزارش تیتر یک آنلاین: «شکر سفید فله‌ای یک کیلوگرمی ۲۸هزار تومان، شکر بسته‌بندی ۱۰۰۰ گرمی ۳۴ تومان»؛ این قیمتی است که وزارت جهاد کشاورزی به تازگی اعلام کرد تا حجت بر فروشندگان تمام کند.

هم زمان با اعلام قیمت رسمی شکر از سوی وزارت جهاد،بررسی‌های انجام شده حکایت از این دارد که شکر در فروشگاه‌های محلی و آنلاین بین ۴۲ تا ۶۴ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت شکر روی کاغذ 35 هزار تومان در فروشگاه 42 تا 65 هزار تومان

بر خلاف ابراز امیدواری‌ها و رویکردهای تسکینی نظیر واردات فوری، ناظران معتقدند تصمیمات اخیر، در تعدیل قیمت این کالا تأثیر پایداری نخواهد داشت.

کما اینکه اگر همین الان گوشیتان را بردارید و از یکی از فروشگاه‌های آنلاین یک کیلوگرم شکر سفارش دهید، قطعا با اختلاف معنی‌داری که قیمت فروشگاه با قیمت‌های مصوب و اعلام شده دارد، تعجب خواهید کرد.

این وضعیت، تنها نوک قله کوهی به نام وضعیت شکر است که از قفسه مغازه‌ها و فروشگاه‌ها بیرون زده است.

بر این اساس پیش‌بینی می‌شود همانطور که یارانه ارزی شکر به قیمت تمام شده این کالا نزد مصرف کننده منتقل نشد، قیمت جدید دستوری نیز روی کاغذ خواهد ماند و به قفسه فروشگاه‌ها سرایت نخواهد کرد.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا