اجتماعیاقتصادیبانک و بیمهگزارش

همایش خانوادگی مدیران بیمه کوثر در‌ مشهد مقدس برگزار شد

همایش سالانه مدیران بیمه کوثر با حضور رئیس کل محترم بیمه مرکزی، مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی و استانی شرکت در مشهد مقدس برگزار گردید.

به گزارش تیتر یک انلاین به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در این همایش که با حضور جناب آقای دکتر استادهاشمی رئیس کل محترم بیمه مرکزی برگزار گردید دستاوردهای شرکت در حوزه فروش و سرمایه گذاری را برشمرد و اعلام نمود ثبت ۶۷ هزار میلیارد ریال حق بیمه تولیدی در شش ماهه ابتدایی ۱۴۰۲ توسط بیمه کوثر نویدبخش یک عملکرد درخشان در ماه های پیش رو است و تحقق برنامه تدوین شده برای سال ۱۴۰۲ در این بخش نیازمند سعی و تلاش مضاعف کارکنان و شبکه فروش سراسر کشور و به کارگیری ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک است.

دکتر استادهاشمی در سخنانی نیروی انسانی را به عنوان سرمایه و دارایی شرکت دانسته و اشاره داشتند تکریم و آموزش نیروی انسانی و شبکه فروش یک امر ضروری بوده و به بیان ایشان رسیدگی به معیشت کارکنان و شبکه فروش اثرات مثبتی در عملکرد شرکت دارد و همچنین آموزش کارکنان و نمایندگان و بهره مندی ایشان از علم روز یک موضوع بسیار اساسی بوده و حتما باید در صنعت مورد توجه شرکت ها قرار گیرد.

دکتر آقادادی تاکید ویژه ای بر ارائه خدمات در بستر فناوری های نوین داشته و بیان داشت در این بخش همواره می بایست شاهد معرفی طرح های نو و ایده های خلاقانه باشیم، زیرا ارائه خدمات در بستر نوآورانه زمینه ساز تحقق رضایتمندی مشتریان و افزایش سودآوری به عنوان اهداف عالی بیمه کوثر است و با توجه به سرعت پیشرفت فناوری در همه حوزه ها ضروری است با شتاب بالایی به دنبال توسعه خدمات بیمه ای منطبق بر آخرین دستاوردهای تکنولوژی روز باشیم.

ایشان اشاره داشتند معاونین و مدیران بیمه کوثر به صورت مستمر بایستی در پی افزایش سطح علمی خود باشند و کارکنان زیرمجموعه خود را هم به بهره مندی از آموزش های روز به منظور آشنایی با آخرین یافته های علمی در حوزه بیمه تشویق نمایند.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود با همت و تلاش کارکنان و شبکه فروش روند مثبت عملکردی بیمه کوثر ادامه دار باشد که شرکت در راستای عمل به شعار “کوثر،خیر کثیر” بتواند موفق عمل نماید‌.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا