گزارش

برگزاری بوت کمپ تامین مالی پروژه های توجیه پذیر در راستای حمایت ازاستارت آپ ها

در این رویداد که آذرماه سال جاری دبیر خانه ای با هدف دریافت و بررسی طرح های ورودی استارت آپی راه اندازی شد نزدیک به ۱۵۰ طرح استارت آپی به دبیر خانه همایش راه یافت.

به گزارش تیتر یک انلاین به نقل از اتاق سرمایه گذاری و در راستای حمایت ازاستارت آپ ها؛ بوت کمپ تامین مالی پروژه های توجیه پذیر برگزار گردید.

بعد از بررسی این طرح ها با شاخصهای اقتصادی  توسط تیم منتورینگ و داوری، طرح های منتخب به همایش راه یافتند.

این بوت کمپ یک روزه در جزیر کیش، با هدف ایجاد فرصت های سرمایه گذاری برای افراد و شرکت ها و افزایش آگاهی و دانش مالی  و ترویج آن در جامعه باحضور  جمع کثیری از سرمایه گذاران ، منتورها،  کسب و کارهای فعال و شرکت های دانش بنیان تشکیل گردید.

در این بوت کمپ صاحبان طرح ها واستارت آپ ها با رویکردی از تکنولوژی های نوین و دانش بنیان، استارت آپ های خود را معرفی نمودند که با ارائه آموزش ها، مشاوره و پلتفرم های مختلف، طرح های استار آپی به طور کامل مورد تجزیه، تحلیل و آنالیز مالی صورت گرفت.

مهدی  صبوزاده دبیر کل همایش  اظهار داشت: ” صاحبان طرح های اقتصادی به صورت حضوری در این  همایش به ارایه  کسب وکار  خود پرداختند که طرح ها توسط منتورها آنالیز و راههای تعالی برای استارت آپ ها ترسیم گردید.

دکتر صبور زاده بیان کرد در این بوت کمپ استارت  اپ صنایع غذایی خانم پروانه کشوری  در زمینه محصولات ارگانیک و خشکباربا هدف مارکتینگ و توسعه ارایه گردید؛ سپس  طرح تولید اکسید کروم خالص و ترکیبات آن با  دانش فنی تدوین شده؛ وبا هدف تولید  اکسید کروم (cr2o3) با ظرفیت ۱۰۰۰ تن در سال توسط دکتر حسن قاسمی ارایه گردید؛  در این طرح کسب وکار قرار است امکان تولید انواع محصولات( با تغییر در فرآیند تولید) از اکسید کروم به عنوان  ترکیب مادر ایجاد گردد. کاربرد اکسید کروم و ترکیبات آن در صنایع رنگ، سرامیک، شیشه و لاستیک است.

در ادامه طرح احداث هیدروپونیک گیاهان گرمسیری ارائه شده توسط  آقای ابراهیم ضیائی از هرمزگان؛ شهر رودان مورد بررسی قرار گرفت، سپس  طرح دانش بنیان  توسعه تولید دستگاه ازن ساز برای صنعت وخانگی توسط دکتر بهشتی  از نخبگان کشورکه با ضروریات جامعه انطباق دارد روی پرده آمد؛بعد از این طرح ؛استارت اپ آرایشی بهداشتی توسط خانم لادن شمس رییس گروه ارایشی شمس با هدف سالم سازی و بهداشتی دکلراه و ابداع اولین تکنیک بدون ضررهای موجود ارایه گردید ؛ بعد از ایشان  طرح حوزه توزیع  دارویی با هدف ایجاد سامانه جامع عرضه دارو در کشور ارائه شده توسط آقای داریوش پور مطرح گردید در ادامه؛ طرح استارت اپی درمان لکنت  خاورمیانه با مرکزیت جزیره کیش توسط خانم دکترحسین زاده رییس مرکز درمانی اسکیلا مطرح گردید وبلافاصله توسط سرمایه گذار منجر به ایجاد تفاهمنامه تامین مالی گردید.

دکتر صبورزاده گفت طرح آی پرستار توسط تیم دانشگاهی و انجمن وبا حمایت دکتر وزیرزاده رییس انجمن پرستاری که از ضروریات کشور ایران است مورد بررسی قرار گرفت  و مقرر شد که مسیر  تأمین سرمایه توسط تیم اتاق سرمایه گذاری ترسیم گردد.

این رویداد با حضور دکتر سمیه نیکوفرد در حوزه سلامت برگزار گردید و تفاهم نامه ای در خصوص سرمایه گذاری در حوزه فلبوتومی و مرکز پایش سلامت امضا شد.

بنیانگذار تکنیک فلبوتومی در ایران افزود؛ کیش را می توان به عنوان قطب گردشگری منطقه، با توجه به نزدیکی موجود به کشورهای حوزه خلیج فارس به عنوان مرکز پایش سلامت خون در نظر گرفت و با این سرمایه گذاری می توان خدمات منحصر به فردی را به گردشگران داخلی و خارجی در این حوزه ارائه نمود.

در این بوت کمپ یکروزه آقای مازن حریری مالک هلدینگ سیلانه سبز؛اقای حمید خزاعی مدیرعامل تدبیر الکترونیک قشم؛ آقای دکتر امیر مسعود مددی رئیس خانه دیجیتال مارکتینگ ایران، آقای دکتر نوید خاصه باف، رییس محترم سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران به همراه آقای علیرضا حق شناس مالک صنایع غذایی سنجابک  به منتورینگ وهدایت عملیاتی استارت اپ ها تا رسیدن به تامین مالی پرداختند.

رییس خانه دیجیتال مارکتینگ ایران همچنین در خصوص حمایت عملی از طرحهای ارائه شده اظهار داشت، خانه دیجیتال مارکتینگ به عنوان مجموعه ای کامل از خدمات بازاریابی آنلاین، قبل از شروع این بوت کمپ طرح های مطروحه از بعد شاخص های مالی و اقتصادی و توجیه سرمایه گذاری، همچنین نیاز بازار بررسی نمود و از این میان با همراهی اتاق سرمایه گذاری، ۶ طرح برتر را برای ارائه به سرمایه گذاران برگزید که با همراهی منتورهای مجرب ، هر ۶ طرح مورد اقبال و همکاری جهت سرمایه گذاری قرار گرفتند.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا