ورزشیویژه

نامزد انتخابات فدراسیون بسکتبال: پایگاه‌های استعدادیابی بسکتبال را احیا می‌کنم

تیتر یک آنلاین – نامزد انتخابات فدراسیون بسکتبال، با بیان اینکه برنامه من جوانگرایی و پشتوانه سازی برای تیم ملی است تصریح کرد: پایگاه‌های استعدادیابی را احیا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار تیتریک آنلاین، کرم احمدیان گفت: بانوان در چند سال گذشته مورد کم لطفی قرار گرفتند، با شناخت و توانمندی که از بانوان کشورم سراغ دارم اگر مورد حمایت قرار گیرند و اردوها و مسابقات تدارکاتی داشته باشند یکی از سکوهای قهرمانی را فتح خواهند کرد، با گرفتن یک سالن اختصاصی برای بانوان مشکل بی خانمانی آنان مرتفع می‌گردد.

رئیس هیئت بسکتبال استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پیشکسوتان صاحبان اصلی بسکتبال هستند گفت: پیشکسوت به معنای یک کلمه یا واژه و لغت نیست، پیشکسوتانی که سال‌ها در معیت تیم ملی بوده و زحمت کشیده اند صاحبان اصلی بسکتبال هستند و در غالب یک اتاق فکر از نظرات و تجرببات آنان استفاده خواهیم کرد.

نامزد انتخابات فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه بسکتبال استانها را مورد حمایت قرار میدهم گفت: دغدغه اصلی هیات‌های استانی، نداشتن اسپانسر مالی است که بنده با رایزنی و جلسات مشترکی که با مدیرکل استان‌ها و استانداری‌های محترم خواهم داشت و با معرفی اسپانسر این مشکل را مرتفع می‌کنم.

تیمی برای پشتوانه‌سازی تیم اصلی تشکیل خواهم داد

وی افزود: توزیع عادلانه توپ و تور و البسه و امکانات، استفاده از مربیان شایسته شهرستانی در کنار تیمهای ملی و توزیع بودجه مبتی بر عملکرد را در دستور کار خواهم داشت.

احمدیان در ادامه گفت: برای باشگاه‌های شرکت کننده در لیگ برتر برنامه تشویقی دارم و تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

نامزد انتخابات فدراسیون تصریح کرد: برای اینکه مدیران بخش خصوصی و دولتی که در لیگ بسکتبال سرمایه گذاری می کنند و لیگ را پویا نگه داشته اند، از محل دریافت مبالغ ورودی لیگ برای اولین بار در ایران جایزه نقدی اهدا خواهم کرد.

کرم احمدیان با بیان اینکه فیبا در بخش داوری محرومیت ۲۰ ماهه برای بسکتبال ایران در نظر گرفته که این امر ناخوشایند باعث عقب افتادگی داوران و ناظرین ما در سطح آسیا شده، گفت: برای افزایش تعداد داوران الیت و کسب کرسی در آسیا با آوردن مدرسین تراز اول جهان و برگزاری کلاس‌های داوری با زمان.بندی مشخص و اجرای دستورالعمل های صادره از سوی فیبا و فیبا آسیا سعی می‌کنیم اعتماد طرف مقابل را جلب کنیم.

وی همچنین تاکید کرد که با توجه به شرایط اقتصادی افزایش حق‌الزحمه داوران و تسریع در پرداخت آن را در دستور  کار خواهد داشت.

محمودکیانی – خبرنگار تیتر یک آنلاین

 انتهای پیام

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا