اجتماعیاقتصادیحمل و نقلویژه

اختصاص ۴۳ سهمیه به شرکت فرودگاه‌ها در نهمین آزمون فراگیر استخدامی

اختصاص ۴۳ سهمیه به شرکت فرودگاه‌ها در نهمین آزمون فراگیر استخدامی، در نهمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی که تیر ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، ۴۳ نفر را در پنج رشته تخصصی جذب می کند.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ همت علی شاه نظری مدیرکل منابع انسانی و تشکیلات با اعلام این خبر گفت: از اختصاص ۴۳ سهمیه اعلام شده، ۲۸ سهمیه مربوط به دوره هشتم است و ۱۵ مورد آن به صورت ویژه به استان سیستان و بلوچستان اختصاص دارد.

وی گفت: ۲۸ سهمیه باقی مانده از دوره گذشته شامل رشته‌های کارشناس ارتباطات هواپیمایی، ایمنی زمینی و مراقبت پرواز در ۱۸ شهر می‌شود.

شاه نظری همچنین با اشاره به سهمیه استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: علاوه بر ۲۸ سهمیه که از آزمون قبل باقی ماند، ۱۵ سهمیه نیز در قالب مجوز جداگانه به شهرستان‌های زابل و سراوان اختصاص یافته است که شامل رشته‌های کاردان ارتباطات هواپیمایی، کاردان الکترونیک هواپیمایی، کاردان عملیات فرودگاهی، کاردان مراقبت پرواز، کارشناس الکترونیک، کارشناس ایمنی زمینی، کارشناس عملیات فرودگاهی و کارشناس مراقبت پرواز می‌شود.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام سازمان سنجش، متقاضیان تا پایان روز دوم اسفند ماه مهلت دارند تا در رشته‌های اعلام شده ثبت نام نمایند. این آزمون ۳۱ تیر ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا