اجتماعیاقتصادیحمل و نقلگزارشویژه

۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه حمل‌ونقل دریایی در دست اجراست

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه حمل‌ونقل دریایی در دست اجراست، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از در دست اجرا بودن ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه حمل‌ونقل دریایی کشور خبر داد.

به گزارش تیتر یک انلاین به نقل از بندر و دریا، علی‌اکبر صفایی  مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در همایش تمدن دریایی-مسیر پیشرفت که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر در حال برگزاری است با بیان اینکه سیاست های کلی توسعه دریامحور از مسائل اقتصادی، محیط زیست، علوم و فناوری، اجتماعی و فرهنگی را در بر می گیرد، عنوان کرد: در مسیر توسعه دریامحور طرح جامع بنادر بازرگانی کشور، مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی، طرح ویژه و راهبردی توسعه پایدار و یکپارچه جزایر جنوب کشور و سند آمایش مراکز لجستیک کشور به عنوان اسناد و مطالعات پشتیبان در حوزه توسعه دریامحور مدنظر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در مسیر تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور، چندین وزارتخانه متولی هستند، خاطرنشان کرد: دولت تمام تلاش خود را به کار بسته است تا ساختار اجرایی سازی سیاست های کلی توسعه دریامحور ایجاد شود.

صفایی ادامه داد: از بخش خصوصی در حوزه توسعه دریامحور مشورت گرفته ایم تا بتوانیم سند ملی جامعی را داشته باشیم و دولت، بخش خصوصی، ارگان های دریایی نظر خود را ارائه کنند تا در اجرا با کمترین مشکل مواجه باشیم و با مصوبه دولت و ابلاغ آن، شاهد کلید خوردن اقدامات اجرایی باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی از در دست اجرا بودن ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در بخش حمل و نقل دریایی کشور خبر داد و افزود: این پروژه‌ها بعضا در حال اجرا هستند و انشالله با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسند و اشتغال‌زایی خوبی در کشور ایجاد می‌کنند و موجب رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

 

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا