اجتماعیاقتصادیبازارخودروویژه

تمدید طرح فروش ایران‌خودرو تا ۲۵ دی‌ماه

تمدید طرح فروش ایران‌خودرو تا ۲۵ دی‌ماه؛ گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که زمان اجرای طرح فروش فوق‌العاده این شرکت تا روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین، به‌دنبال مشکلات پیش‌آمده در سامانه فروش اینترنتی خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای تصریح کرد: در پی کندی وبسایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت به‌دلیل ترافیک متقاضیان و درراستای تکریم مشتریان، زمان اجرای طرح فروش فوق‌العاده تا روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تمدید شد.

پس از رفع اختلال دوشنبه گذشته، باتوجه به ترافیک بالای مراجعان برای ثبت‌نام در وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، این سایت با کندی روبه‌رو شده و تعداد زیادی از متقاضیان در صف انتظار ورود به سایت مانده‌اند.

با وجود کندی، ثبت‌نام همچنان در حال انجام بوده و در روز سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر از متقاضیان موفق به ثبت‌نام اولیه شده‌اند.

این اطلاعیه تاکید می‌کند، مشتریان از بابت از دست رفتن زمان ثبت‌نام نگران نباشند و باتوجه به تمدید طرح فروش تا پایان روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه، شتابی برای ثبت‌نام نداشته و در صورت رویارویی با کندی و عدم ورود، در ساعت دیگری به وبسایت فروش مراجعه کنند.

بنابر اعلام ایکوپرس، در طرح فروش فوق‌العاده، چهار محصول سورن پلاس دوگانه سوز، پارس سال سفارشی ELX، پارس سال سفارشی با موتور XU۷P و راناپلاس عرضه شده است.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا