اقتصادی

آیا خرید خودروی هیوندای آوانته به صرفه است؟ + بررسی مشخصات فنی خودروی هیوندای آوانته

با خودروی هیوندای آوانته می ‌توانید تجربه رانندگی نسبتا پرسرعت و هیجان انگیزی را داشته باشید! این خودرو می‌ تواند در عرض 10 و نیم ثانیه از صفر به 100 کیلومتر برسد، که رکورد تقریبا مطلوبی است.

خرید خودروی هیوندای آوانته

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، هیوندای آوانته برای اولین بار در سال 1990 میلادی رونمایی شد و تا کنون هم در خط تولید شرکت کره ‌ای هیوندای قرار دارد. البته لازم به یادآوری است که این محصول خودروساز هیوندای تنها در ایران و تعداد انگشت ‌شماری از کشورهای دیگر از قبیل کره جنوبی و مالزی به نام آوانته شناخته می ‌شود، وگرنه در سایر نقاط جهان آن را به نام هیوندای النترا می ‌شناسند.

هیوندای در سال 2004 میلادی تغییرات اندکی در آوانته ایجاد کرد تا بتواند بازار فروش آن را تا اندازه‌ ای بهبود بخشد. آوانته در ردیف خودروهای اقتصادی قرار می‌ گیرد و توانسته است فروش معقولی را تجربه کند. در ایران شرکت پرستوی آبی ارگ امر واردات و خدمات‌دهی این خودرو را به انجام می ‌رساند.

خودروی هیوندای آوانته از طراحی خارجی جالب توجهی برخوردار نیست. شاید حتی می‌ توان گفت که بسیاری از افراد در نگاه اول آن را خودروی با طراحی نامتقارن می‌پندارند. اما اگر اندکی به آن نزدیک شوید و از نزدیک به نحوه طراحی و قرارگیری اجزای آن دقت کنید، احتمالا اندکی نظرتان تغییر خواهد کرد! هرچند در نهایت با طرحی قدیمی و اقتصادی روبرو هستیم. در واقع، در طراحی آوانته خبری از خطوط تیز و خشن یا طراحی ‌های تهاجمی و جوان ‌پسند نیست، بلکه با یک طراحی خارجی کاملا اقتصادی روبرو هستیم.

در داخل کابین هیوندای آوانته نیز شاهد نوآوری خاصی نیستیم! در طراحی داخلی این خودرو چیزی وجود ندارد که آن را از نمونه ‌های خودروهای اقتصادی و قدیمی جدا سازد. با این حال خودروی هیوندای آوانته فضای رضایت بخشی را در اختیار راننده قرار می‌دهد و دید مطلوبی را در حین رانندگی برای او به تهیه می ‌کند.

خودروی هیوندای آوانته از نظر ایمنی توانسته است رکورد رضایت‌ بخشی را ثبت کند. این خودرو مورد آزمایش مؤسسه اروپایی معتبر یورو ان کپ قرار گرفته است و توانسته است از این مؤسسه چهار ستاره ایمنی دریافت کند.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا