اقتصادیصنعت و معدنگزارش

تولید روزانه شمش فولاد با کیفیت صادراتی از مرز 5555 تن گذشت

فولاد چادرملو در پایان مهر ماه سال جاری با تولید۱۱۴۸۸۰تن انواع شمش با کیفیت صادراتی ، بالاترین رکورد تولید ماهیانه از ابتدای بهره برداری این کارخانه را ثبت نمود.

به گزارش تیتر یک انلاین به نقل از روابط عمومی چادرملو، در مهر ماه امسال، با اعمال مدیریت هوشمند و تلاش همکاران سخت کوش ارکان بهره برداری  شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، تولید روزانه شمش فولاد  با کیفیت صادراتی از مرز ۵۵۵۵ تن گذشت.

بر اساس همین گزارش،  کارخانه فولاد چادرملو در پایان مهر ماه سال جاری با تولید۱۱۴۸۸۰تن انواع شمش با کیفیت صادراتی ،  بالاترین رکورد تولید ماهیانه از ابتدای بهره برداری  این کارخانه را ثبت نمود.

آخرین رکورد ماهیانه تولید شمش ، در فروردین ماه سال جاری با تناژ ۱۱۲۴۷۵تن و آخرین رکورد قبلی تولید روزانه فولاد چادرملو در اردیبهشت ماه سال جاری با تولید روزانه ۴۹۷۰تن شمش کسب شده بود.

گفتنی است چادرملو، در دوره ۶ ماهه امسال با وجود اعمال محدودیت های ناشی از کمبود انرژی، توانسته است بیش از ۸ میلیون و ۶۷۹ هزار تن انواع محصولات زنجیره فولاد تولید کند تا علاوه بر تضمین سود دهی سهامدران، نقش ارزنده خود را در رشد اقتصادی کشور ایفا نماید .

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا