اجتماعیاقتصادیمسکنویژهیادداشت

سعید رساپور مدیرکل جدید اداره کل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

تیتر یک آنلاین – طی حکمی از سوی غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، «سعید رساپور» به عنوان مدیر کل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مهندس صالحی در حکم انتصاب مدیر کل روابط عمومی اشاره کرده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، بهره گیری از وصایای حضرت امام(ره)، استفاده از رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هماهنگی با سیاست های دولت مردمی و خدمتگزار و با همکاری معاونین، مدیران، همکاران بنیاد، شرکت ها و سازمان های تحت پوشش در ایفای وظایف و ماموریت های محوله موفق و مؤید باشید.

همچنین مهندس صالحی در این جلسه با اشاره به لزوم تحول در روابط عمومی بنیاد مسکن تاکید کرد: تقویت تعامل با رسانه ها و ارتقای عملکرد روابط‌ عمومی‌ در راستای انعکاس هر چه بهتر فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضروری است.

در این مراسم از زحمات سعید رهیده مدیر کل پیشین روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر شد.

شایان ذکر است سعید رساپور پیش از این عضو هیئت بازرسی از معاونت مطبوعاتی سازمان بازرسی کل کشور ، عضو هسته گزینش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، معاون اداره‌ کل هماهنگی امور دستگا‌ه‌ها نهاد ریاست جمهوری و عضویت هیأت مدیره انجمن صنفی مدیران رسانه را در کارنامه کاری خود دارد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا