اجتماعیویژه

شهردار کمال شهر انتخاب شد

شهردار کمال شهر انتخاب شد/ با رای اعضای شورای اسلامی شهر کمال شهر محمد اسدی به عنوان شهردار منتخب شهر کمال شهر معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین به نقل از ندای البرز، رمضان شهبازی رئیس شورای اسلامی شهر کمال شهر در جلسه انتخاب شهردار، در روز سه شنبه 23 خرداد که با حضور اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری و جمعی از اصحاب رسانه، برگزار شد، گفت: اعضای شورا با آگاهی کامل و بدون هیچ دخالتی از سوی فرد، گروه یا سازمان، شهردار منتخب شهر کمال شهر را انتخاب خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: شهردار منتخب این دوره از شورا کار سختی را در پیش رو خواهد داشت و ما شهردار منتخب را به عنوان یار هشتم در کنار خود خواهیم داشت.

شهبازی در خصوص اتحاد و خدمت اعضای شورای شهر گفت: اعضای شورای شهر با خلوص و تعهد در تلاش هستند تا مدیریت شهری بتواند با درآمدهای حاصله جهت رفاه و آرامش مردم شهر قدم بردارند و در شورایی که به دنبال حاشیه سازی و تیم بندی نباشد، کار بر شهردار سخت خواهد شد.

موضوع اصلی هر شهر بحث درآمدزایی و مدیریت هزینه ها می باشد

محمد اسدی شهردار منتخب شهر کمال شهر قبل از شروع جلسه انتخابات شهردار گفت: امیدوارم این شهر بعد از چندین سال بتواند روی عدالت را ببیند و آبروی ما در گرو آبروی شهردار است و اگر شهردار انقلابی و جهادی عمل کند و شهر را نجات دهد، باعث اعتبار شورا می شود.

اسدی در رابطه با اولویت اصلی این شهر گفت: موضوع اصلی هر شهر بحث درآمدزایی و مدیریت هزینه ها می باشد و با توجه به اینکه ارزش افزوده خوبی به شهر ها تعلق می گیرد نباید مدیر هزینه کرد آن باشیم و شهردار باید با جذب سرمایه گذار برای شهر کسب درآمد داشته باشد.

قابل ذکر است که محمد اسدی سه دوره متوالی به عنوان عضو شورای اسلامی این شهر مشغول فعالیت بوده است.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا