اجتماعیاقتصادیگردشگری و میراث فرهنگیگزارش

رونمایی از فرصتی برای سود بیشتر که هم آشنا با «جاباما» معرفی کرده است

در شرایطی که این روزها با سرمایه های خرد ، نمی توان سودآوری قابل قبولی را انتظار داشت ، سکوی تامین مالی جمعی هم‌آشنا ، با ارائه فرصت های سرمایه گذاری تضمین شده ، روشی مطمئن برای سودآوری بیشتر فراهم می کند.

به گزارش تیتر یک انلاین به نقل از خانه نیوز، در جدیدترین فرصت سهم آشنا ، همه افراد با حداقل ۵۰۰ هزار تومان، می توانند در تامین سرمایه در گردش پروژه مجتمع گردشگری دیلمان که توسط شرکت جاباما اجرا می شود ، مشارکت کنند.

با سرمایه گذاری در این پروژه، سکوی هم آشنا علاوه بر اینکه اصل سپرده شما را تضمین می نماید، ۳۶ درصد سود سالانه با پرداخت سود علی الحساب 3 درصد ماهیانه را رقم می زند. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که سکوی تامیمن مالی جمعی هم آشنا بر چه مبنایی ، بازگشت سپرده های شما را تضمین می کند .

بر اساس قوانین فرابورس ، در این پروژه ، وثیقه های مالی توسط شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری امید تجربه شایسته سفر (جاباما ) و نیز ضامن حقوقی ثالت معتبر دیگری ( شرکت گردشگری علی بابا ) توسط سکوی هم آشنا دریافت شده است تا سرمایه گذاران با اطمینان کامل اقدام به سپردن وجوه نقدشان به هم آشنا نمایند .

سرمایه گذاران می توانند جهت مشارکت در طرح شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری امید تجربه شایسته سفر(جاباما) از طریق سایت hamashena.ir اقدام به سرمایه گذاری کنند. مرکز تماس 0212771 سکوی هم آشنا هروز هفته حتی روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات شما سرمایه گذاران می باشد.

*درباره سکوی تامین مالی جمعی هم آشنا چه می دانید ؟
هم آشنا، پلتفرم تامین مالی جمعی به آدرس hamashena.ir است که هدف اصلی آن ایجاد ارتباط بین سرمایه گذار و سرمایه پذیر بوده و تمامی سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی مطابق با اطلاعاتی که از سوی این سکو در مورد طرح ارائه می گردد می توانند در تامین مالی یا به نوعی تامین سرمایه اجرای طرح های سرمایه پذیران شریک شوند.

این پلتفرم متعلق به کارگزاری سهم آشنا از مجموعه شرکت های زیرمجموعه گروه خدمات بازارسرمایه آشنا است که به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام در حوزه سرمایه‌گذاری و بازار مالی شناخته می‌شود.

این سکو از سال 1401 توانست مجوز فعالیت خود را از سوی سازمان فرابورس دریافت کند و تاکنون بیش از 10 طرح موفق و بالغ بر 1000 میلیارد ریال را در طرح های مختلف تامین مالی نموده است

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا