اقتصادی

جزئیات دریافت تسهيلات انگیزش مهر بانک مهر ایران در سال ۹۹ + شرایط و محاسبه کارمزد

بانک مهر ایران به تازگی از طرح تسهیلاتی جدیدی رونمایی کرده است که می توان از تسهيلات فوری این بانک قبل از ايجاد ميانگين استفاده نمود! متقاضیان دارنده حساب قرض الحسنه پس انداز نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانند با مراجعه به هريک از ۵۲۶ شعبه بانک در سراسر كشور و تكميل فرم های طرح و افتتاح سپرده در طرح انگیزش مهر از مزایاي اين طرح بهره مند گردند.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، برای آن دسته از مشتریانی که تمايل دارند به موجب افتتاح حساب و واريز مبلغي بصورت مستمر ماهيانه به مدت ۲۴ ماه، از تسهيلات فوري بانک مهر ایران قبل از ايجاد ميانگين استفاده نمايند، مي توانند با شرکت در يكي از مدل های طرح انگيزش مهر از مزاياي اين طرح استفاده نمايند.

مدل اول: (۳ نوبت تسهیلات + یک نوبت برداشت پس انداز)

افتتاح سپرده ۴۱۸ و درخواست واریز ۲۴ مرحله مستمر ماهیانه به مبلغ ۵.۱۰۰.۰۰۰ ریال بابت اقساط تسهيلات مرحله اول و دوم و عضويت در طرح:

  • دریافت نوبت اول تسهیلات به میزان ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ريال با بازپرداخت ۱۲ ماه با نرخ کارمزد ۴ %(بازپرداخت اتوماتيک اقساط)
  • دریافت نوبت دوم تسهیلات ۱۲ماه پس از وام اول به میزان ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ريال با بازپرداخت ۱۲ ماه با نرخ کارمزد ۴ % درصورت انجام ۱۲ مرحله واريز مستمر ماهيانه(بازپرداخت اتوماتيک اقساط)
  • دریافت نوبت سوم تسهیلات به میزان ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ريال با بازپرداخت ۲۴ ماه با نرخ کارمزد ۴ % منوط به انجام بموقع و کامل ۲۴مرحله واريز مستمر ماهيانه (بازپرداخت اقساط توسط مشتري)
  • امکان برداشت پس انداز مشتری از سپرده ۴۱۸ پس از گذشت ۲۴ ماه و تکمیل واریز ۲۴ مرحله مبلغ تعيين شده معادل مجموع مبالغ واريزي بابت عضويت در طرح.

مدل دوم: (۱ نوبت تسهیلات + یک نوبت برداشت پس انداز)

افتتاح سپرده ۴۱۸ و درخواست واریز ۲۴ مرحله مستمر ماهیانه به مبلغ ۲.۵۷۵.۰۰۰ ریال بابت اقساط تسهيلات و عضويت:
  • دریافت نوبت اول تسهیلات به میزان ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ريال با بازپرداخت ۲۴ ماه با نرخ کارمزد ۴ %(بازپرداخت اتوماتيک اقساط)
  • امکان برداشت پس انداز مشتری از سپرده ۴۱۸ پس از گذشت ۲۴ ماه و تکمیل واریز ۲۴ مرحله مبلغ تعيين شده معادل محموع مبالغ واريزي بابت عضويت در طرح.
امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا