اقتصادی

جزئیات دریافت طرح تسهیلاتی شهریار بانک شهر + محاسبه سود و اقساط تسهیلات شهریار

بانک شهر برای حمایت از فعالیت ‌های اقتصادی و برای کمک و مساعدت به کسب ‌و کارهای کوچک یا بزرگ حوزه پزشکی و غیرپزشکی، طرح جدیدی را با عنوان تسهیلات شهریار معرفی کرده است!

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، بانک شهر با هدف حمایت از فعالیتهای اقتصادی و بخش های اثرگذار در جامعه و برخورداری اقشار مختلف از تسهیلات و تنوع بخشیدن به گروه های هدف در نظر دارد به فعالان اقتصادی در سطح کشور بابت خرید تجهیزات، ابزارکار، مواد اولیه و مصرفی، خرید و تعمیر مطب و محل فعالیت در قالب طرح شهریار تسهیلاتی را پرداخت نماید.

در طرح تسهیلاتی شهریار بانک شهر،  صاحبان مشاغل مختلف بر اساس شرایط و نیاز مالی خود می ‌توانند بدون نیاز به سپرده ‌گذاری و با توجه به مدارک مورد نیاز شغلی که ارائه می کنند، تا سقف 2 میلیارد تومان تسهیلات شهریار بانک شهر دریافت کنند!

چه کسب ‌و کارهایی می ‌توانند در طرح تسهیلاتی شهریار بانک شهر وام بگیرند؟

طرح تسهیلاتی شهریار بانک شهر مختص افراد حقیقی است که به کسب‌ و کارها و فعالیت ‌های مختلف اقتصادی اعم از مشاغل کوچک و بزرگ فعالیت دارند. در این طرح تسهیلات در قالب دو گروه صنوف پزشکی و غیرپزشکی پرداخت می ‌شود که سقف تسهیلات مربوط به صنوف پزشکی 2 میلیارد تومان و سقف تسهیلات صنوف غیر پزشکی یک میلیارد تومان تعیین ‌شده است. توجه داشته باشید همه اشخاص حقیقی فعال در بخش ‌های پزشکی و غیرپزشکی و رشته ‌های مرتبط که به ‌صورت مستقل فعالیت می ‌کنند یا از طریق انعقاد قرارداد با مراکز مرتبط پزشکی (کلینیک، بیمارستان و…) مشغول به فعالیت هستند، می ‌توانند از تسهیلات این طرح استفاده کنند.

اما شاید این سوال برای برخی متقاضیان پیش بیاید که افراد حقیقی تحت هیچ شرایطی نمی ‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند؟ پاسخی که به این گروه از متقاضیان می ‌توان داد این است که در خصوص اشخاص حقوقی گروه ‌های هدف، تسهیلات به شخص حقیقی دارای مجوز فعالیت که به ‌صورت حقوقی اداره می ‌شود تا سقف تسهیلات تعیین‌ شده برای شخص حقیقی امکان ‌پذیر است.

تسهیلات طرح شهریار بانک شهر برای افراد شاغل دارای مجوز در نظر گرفته‌ شده است که قصد خرید تجهیزات، ابزار کار، مواد اولیه و مصرفی مربوط به فعالیت اقتصادی‌ خود را دارند. البته متقاضیان تسهیلات می ‌توانند از تسهیلات شهریار برای خرید و تعمیر مطب در اصناف پزشکی و محل فعالیت در سایر صنوف غیرپزشکی نیز استفاده کنند.

محاسبه سود و اقساط تسهیلات طرح شهریار بانک شهر

تسهیلات طرح شهریار بانک شهر که مختص فعالان حوزه اقتصادی و صنوف پزشکی است با نرخ سود سالیانه 18 درصد پرداخت می‌ شود. اقساط تسهیلات این طرح نیز در دو قالب 36 و 48 ماهه تعیین ‌شده است که با توجه به شرایط و میزان تسهیلات دریافتی، توسط خود متقاضی تسهیلات تعیین می ‌شود.

سقف وام 2 میلیارد تومان
سود وام 18 درصد
سقف اقساط 48 ماه
ضمانت تا 50 میلیون 2 کسر از حقوق، بالای 50 میلیون سند ملکی
مسدودی وام 16 درصد

توجه داشته باشید ضمانت لازم برای دریافت تسهیلات در طرح شهریار بانک شهر بستگی به رقم تسهیلات دریافتی دارد! در صورتی ‌که متقاضی تسهیلاتی با مبالغ کمتر از 50 میلیون تومان را دریافت کند، ملزم به ارائه حداقل دو ضامن کسر از حقوق است. اما در صورتی ‌که رقم تسهیلات دریافتی بیش از 50 میلیون تومان باشد، ارائه سند ملکی به‌ عنوان ضمانت الزامی است. ضمن اینکه 16 درصد مبلغ تسهیلات این طرح نیز از سوی بانک بلوکه خواهد شد.

دریافت وام تعمیرات همزمان با تسهیلات طرح شهریار!

متقاضیان تسهیلات طرح شهریار که برای خرید ملزومات موردنیاز فعالیت اقتصادی یا محل فعالیت خود اقدام می‌ کنند، به‌ صورت همزمان نیز می ‌توانند از تسهیلات مرابحه برای بازسازی محل کار خود نیز بهره‌ مند شوند. این تسهیلات همزمان تا سقف 150 میلیون تومان و به‌صورت مرابحه با نرخ سود 18 درصد به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا