اقتصادی

جزئیات دریافت وام خرید خودرو بانک سامان در سال 99 + شرایط و قسط وام

وام خودرو برای حمایت از کسانی تهیه می ‌شود که می ‌خواهند خودروی داخلی و نه خودروهای خارجی و وارداتی بخرند! این وام به همه افراد در مشاغل دولتی و غیر دولتی و مشاغل آزاد تعلق می‌ گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، در حال حاضر سقف اعطای وام از سوی شبکه بانکی از ۱۵ میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان با سود سالانه ۱۸تا ۲۴ درصد می باشد. البته بعضی از بانک ها همچون بانک سامان حاضر به پرداخت مبلغی بیش از این به متقاضیان وام خودرو می باشند! مهلت باز پرداخت آن هم حداکثر ۳ سال در نظر گرفته شده است.

اولین شرط برای دریافت تسهیلات خودرو در بانک ها افتتاح حساب قرض‌ الحسنه جاری یا پس انداز در بانک و سپرده و سرمایه گذاری کوتاه مدت در آن حساب  است. همچنین اولویت بانک برای اعطای تسهیلات کسانی است که بیش از یک سال است که حساب خود را افتتاح کرده اند و بیشترین اعتبار را نزد بانک دارند!

اما در صورتی ‌که برای خرید خودرو کمبود نقدینگی دارید، معادل 80 درصد بهای خودرو را می ‌توانید، تسهيلات خرید خودرو از بانک سامان دریافت کنید! دقت داشته باشید برای دریافت وام خرید خودرو از بانک سامان، بایستی اصل مبایعه ‌نامه یا قرارداد خرید خودرو یا سند مالکیت خودرو به نام تسهيلات گیرنده باشد.

این تسهیلات برای خرید خودروهای تولید داخلی که تولید سال جاری یا حداکثر یک سال ماقبل آن باشد، قابل پرداخت است. همچنین مبلغ تسهيلات پرداختی متناسب با توان بازپرداخت مشتری تعیین می ‌شود. نرخ سود تسهيلات یادشده مطابق با نرخ‌ های اعلامی از سوی بانک مرکزی است.

مزایای دریافت وام خرید خودرو از بانک سامان

  • امکان دریافت تسهيلات حداکثر به میزان 100 میلیون تومان
  • امکان بازپرداخت بدهی به بانک به‌صورت قسطی و ماهیانه
  • امکان بازپرداخت تسهيلات حداکثر در 3 سال
  • امکان دریافت تسهيلات به پشتوانه سپرده، گواهی سپرده، اوراق مشارکت دولتی و اوراق مشارکت بانک مرکزی

برای دریافت وام خرید خودرو از بانک سامان چه شرایطی بایستی داشته باشیم؟

  • اشخاص حقیقی دارای 18 سال تمام خریدار خودرو؛
  • عدم سابقه چک برگشتی یا مطالبات غیر جاری در سیستم بانکی کشور؛
  • تأیید نتیجه ارزیابی اعتباری و اعتبارسنجی توسط بانک.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا