اقتصادی

جزئیات دریافت وام فوری ترنج کارت بانک آینده در سال 99 + شرایط و قسط وام

بانک آینده در راستای حمایت از کالای ایرانی، تسهیـلات کارت اعتباری تُرنج کارت را برای بهره برداری مشتریان محترم، رونمایی و به بازار عرضه کرده است. ترنج کارت‌ بانک آینده تسهیلاتی برای خرید لوازم‌ خانگی ایرانی است که در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت می ‌شود. متقاضیان دریافت این تسهیلات می ‌توانند با افتتاح حساب مربوط به این طرح در بانک آینده نسبت به دریافت کارت اعتباری ترنج اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، تسهیلات خرید لوازم ‌خانگی ایرانی بانک آینده تا سقف 50 میلیون تومان و در قالب کارت اعتباری ترنج قابل پرداخت است و قابلیت Close Loop در کانال های درگاه اینترنتی و کارت خوان نیز، برای این محصول جدید بانک آینده، پیش بینی شده است. البته بر اساس مقررات این طرح، قرار است که کارت اعتباری ترنج با مبالغ 15، 30 و 50 میلیون تومانی برای متقاضیان صادر شود.

دقت داشته باشید بانک آینده برای استفاده از تسهیلات طرح ترنج و در واقع خرید لوازم‌ خانگی با اعتبار کارت ترنج، مدت ‌زمان خاصی را در نظر گرفته است! دریافت ‌کنندگان تسهیلات از زمان دریافت کارت اعتباری ترنج، یک ماه فرصت دارند تا نسبت به استفاده از موجودی کارت برای خرید لوازم ‌خانگی ایرانی اقدام کنند. طبق ضوابط این طرح، بعد از گذشت یک ماه، کارت اعتباری ترنج منقضی و غیرفعال خواهد شد.

دارندگان ترنج کارت‌ بانک آینده در حال حاضر می ‌توانند محصولات یکی از شرکت‌ های تولیدکننده لوازم‌ خانگی ایرانی که در شعب بانک آینده به آن‌ ها معرفی خواهد شد را خریداری کنند. طبق اعلام بانک آینده، مذاکره با سایر شرکت ‌های تولیدی و خدماتی ایرانی در حال انجام است که در صورت توافق و اضافه شدن به لیست ترنج کارت، اسامی این شرکت ‌ها از طریق شعبه مربوط به مشتریان اطلاع داده خواهد شد.

سود و اقساط تسهیلات کارت اعتباری ترنج بانک آینده به چه صورت است؟

طبق اعلام بانک آینده، نرخ سود تسهیلات کارت اعتباری ترنج که برای خرید لوازم‌ خانگی ایرانی قابل پرداخت است، 18 درصد خواهد بود. دریافت‌ کنندگان تسهیلات ترنج بعد از دریافت کارت اعتباری و خرید لوازم‌ خانگی موردنیاز، باید تسهیلات دریافتی را حداکثر در 36 قسط بازپرداخت کنند.

ضمانت دریافت تسهیلات ترنج کارت آینده چگونه است؟

طبق قوانین و مقررات طرح تسهیلاتی ترنج کارت بانک آینده، متقاضیان برای دریافت کارت اعتباری خرید لوازم ‌خانگی باید ضمانت لازم را با توجه به رقم تسهیلات دریافتی به بانک ارائه کنند. متقاضی‌ دریافت تسهیلات طرح ترنج برای دریافت حداقل تسهیلات (15 میلیون تومان) یک ضامن رسمی کسر از حقوق و برای دیگر کارت ‌های اعتباری (30 و 50 میلیون تومانی) باید دو ضامن رسمی کسر از حقوق به بانک معرفی کنند.

حساب سپرده لازم جاری
سود 16 درصد
نیاز به سپرده ندارد
حداکثر زمان بازپرداخت 36 ماه
نوع ضمانت ضامن بورسی
سقف وام 50,000,000 تومان
مسدودی سپرده ندارد
شرایط و مقررات وام گیرنده فقط مجاز به خرید از فروشگاه‌های اسنوا است؛

وام گیرنده نباید به بانک بدهکار و یا دارای چک برگشتی باشد.

قسط وام 1,757,852 تومان
کل سود وام
13,282,659 تومان
مجموع رقم وام و سود

63,449,333 تومان
امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا