اقتصادی

جزئیات وام خرید کالا بانک سپه (طرح حاتم) در سال 99 + شرایط و قسط وام

بانک انصار برای وام خرید کالا، دو ضامن کسر از حقوق تعیین کرده است و مبلغ وام شما را پس از ارائه پیش ‌فاکتور به ‌صورت چک در وجه فروشندگان مجاز محصولات تولید داخل به شما پرداخت می‌ کند.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، بانک انصار در قالب طرح حاتم، وام خرید لوازم خانگی ایرانی تا سقف 50 میلیون با سود 15 درصد پرداخت می‌ کند. برای این وام نیاز به سپرده ‌گذاری و مسدودسازی سپرده نیست! توجه داشته باشید وام‌ گیرنده نباید قبلا از این بانک همین وام را گرفته باشد و همچنین نباید به بانک بدهکار باشد و سابقه چک برگشتی نیز نباید داشته باشد.

مراحل اخذ وام خرید کالا بانک انصار (طرح حاتم)

۱. مراجعه متقاضی به وب سایت طرح حاتم hatam.ansarbank.com

۲. انتخاب لینک ثبت نام در صفحه اصلی وب سایت

درج اطلاعات شخصی و انتخاب محل شعبه – اطلاعات شخصی شامل: نام و نام خانوادگی، شماره ملی، آدرس پستی، کد پستی ۱۰ رقمی، نوع متقاضی: (مزدوجین، بازنشستگان، عموم مشتریان و …) تلفن منزل، تلفن همراه و پست الکترنیک

۳. تکمیل فرم ثبت نام توسط متقاضی و دریافت کد رهگیری، نام کاربری و رمز ورود – این اطلاعات (کد رهگیری، نام کاربری و رمز ورود) از طریق سامانه پیامکی به متقاضی اطلاع داده می شود. تهیه پیش فاکتور – این انتخاب به منزله خرید قطعی کالا نیست و انتخاب کالا صرفاً در نمایندگی ها صورت می پذیرد. بنابراین متقاضی امکان تغییر کالای انتخاب شده در سایت (نوع کالا، رنگ کالا و …) را در هنگام مراجعه به نمایندگی دارد.

۴. مراجعه به شعبه انتخاب شده بانک طی مدت ۱۱ روز (در صورت عدم مراجعه، اعتبار تخصیص یافته به متقاضی باطل می شود).

۵. تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم جهت تسهیلات: (کارمند شعبه کد رهگیری را کنترل کرده و در وب سایت گزینه مراجعه به شعبه را فعال می کند).

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وام خرید کالا بانک انصار (طرح حاتم)

۱) کارت شناسایی معتبر (شناسنامه + کارت ملی)

۲) مدارک مربوط به درآمد متقاضی (فیش حقوقی و…)

۳) ارائه وثیقه های مکفی حسب دستورالعمل بانک

۴) تکمیل فرم (در شعبه ارائه خواهد شد)

۵) بررسی صلاحیت اعتباری متقاضی

۶. تائید صلاحیت متقاضی

در صورت عدم صلاحیت، کارمند شعبه درخواست را بایگانی می نماید. همچنین در فیلدی که بدین منظور تعیین شده است، عدم تائید صلاحیت را فعال و علت آن را قید می کند. در صورت تائید صلاحیت، کارت اعتباری در اختیار متقاضی قرار می گیرد و کارمند شعبه در قسمتی که بدین منظور تعیین شده است، شماره کارت اعتباری، تاریخ صدور کارت و شماره پرونده را درج می نماید. همچنین مهلت استفاده از کارت اعتباری که یک ماه است از طریق سامانه پیامکی به متقاضی اعلام می گردد.

۷. مراجعه متقاضی به همراه حاتم کارت و کارت شناسایی به نمایندگی های معرفی شده.

۸. انتخاب و خرید کالا (متقاضی باید فاکتور خرید کالا را از نمایندگی دریافت نماید).

۹. هزینه های خرید کالا صرفاً به وسیله حاتم کارت و از طریق دستگاه POS مخصوص این طرح صورت می گیرد.

۱۰. تحویل کالا

نمایندگی باید زمان تحویل کالا را به متقاضی حسب قرارداد منعقده بانک با شرکت طرف قرارداد اعلام نماید. متقاضی در زمان معین شده باید برای تحویل کالا مراجعه نموده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل نماید. نمایندگی باید پس از تحویل کالا، از متقاضی رسید تحویل کالا دریافت نماید.

۱۱ . متقاضی پس از طی مراحل فوق در سررسید اقساط، اقدام به پرداخت اقساط تسهیلات می نماید. مشمولین طرح، عموم مشتریان بانک انصار هستند. نرخ تسهیلات ۱۵ درصد در سال است. مدت بازپرداخت تسهیلات، در قالب اقساط ۳۶ ماهه است. کارت های اعتباری طرح حاتم ویژه کالاهای ایرانی که توسط تولیدکنندگان معرفی شده در سایت عرضه می گردد، قابل استفاده است. کارت های اعتباری طرح حاتم فقط در دستگاه های POS نصب شده در نمایندگی های معرفی شده در سایت، قابل استفاده است. کارت های اعتباری طرح حاتم قابلیت نقد شدن را ندارند.

محل تحویل کالا به خریداران، محل نمایندگی شرکت های طرف قرارداد است. دارنده کارت می تواند از هر یک از فروشگاه های مشمول طرح در سراسر کشور خرید نماید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. شعبه انتخابی در سایت، صرفاً محل تشکیل پرونده تسهیلاتی است. دوره استفاده از کارت خرید، حداکثر یک ماه بوده و پس از سپری شدن زمان مذکور، اعتبار آن منقضی می شود. بدیهی است در صورت استفاده از قسمتی از اعتبار کارت در مدت تعیین شده، به همان میزان پرونده تسهیلاتی ایجاد خواهد شد.

ثبت نام نهایی شما منوط به دریافت کد رهگیری است. لازم به ذکر است اعتبار کد رهگیری دریافت شده ۱۱ روز است و متقاضی باید در این مدت به شعبه انتخاب شده مراجعه نماید. در غیر این صورت اعتبار اختصاص یافته، منقضی می شود. انتخاب محصول در هنگام ثبت نام، هیچ تعهدی را برای بانک و تولیدکننده ایجاد نمی کند و انتخاب نهایی محصول فقط در نمایندگی ها صورت می پذیرد.

حساب سپرده لازم قرض الحسنه
سود 15 درصد
نیاز به سپرده ندارد
حداکثر زمان بازپرداخت 48 ماه
نوع ضمانت ضامن رسمی
سقف وام 50,000,000 تومان
مسدودی سپرده ندارد
شرایط و مقررات

چک مبلغ وام پس از ارائه پیش‌فاکتور، تنها در وجه فروشندگان مجاز محصولات تولید داخل صادر می ‌شود.

وام ­‌گیرنده نباید قبلا از این بانک همین وام را گرفته باشد، نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه ‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.

قسط وام

1,391,537 تومان

کل سود وام

16,793,796 تومان

مجموع رقم وام و سود

65,422,500 تومان

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا