اعلام نتایج قرعه کشی 9 خودروی سایپا
روز گذشته مراسم قرعه کشی سایپا مربوط به طرح پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات سایپا با حضور نهادهای نظارتی و رسانهها در این شرکت برگزار شد.
اعلام نتایج قرعه کشی
روز گذشته مراسم قرعه کشی شرکت خودرو سازی سایپا مربوط به طرح پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات این کارخانه با حضور نهادهای نظارتی و رسانهها در این شرکت برگزار شد.
محصولات عرضه شده در طرح پیش فروش سایپا شامل شاهین، تیبا صندوقدار، سایپا ۱۵۱، ساینا دنده ای، تیبا ۲، کوییک اس، کوییک دندهای، کوییک آر و ساینا اس هستند. متقاضیان برای مشاهده نتایج به سایت رسمی خودروسازی سایپا مراجعه کنند.
تاریخچه نشان سايپا
تا قبل از سال 1364، نشان مورد استفاده سايپا آرم رنو و سيتروئن بود. با توجه به تغيير سياستهاي توليدي شركت وايجاد تنوع در توليد و برنامه هايي كه در سال 1363 براي آينده شركت تنظيم گرديد، ضروري بود كه نشان مستقل براي شركت تهيه شود. نشان سايپا با الهام از كاشي كاري هاي سنتي برجي در دوره ايلخاني که داراي توازن هندسي مثال زدني در طراحي و اجراست، خلق شده است. از ويژگيهاي نشان سايپا ميتوان به توازن ابعادي در طراحي زواياي 120 درجه و يالهاي همسان و قابليت حجم پذيري آن اشاره کرد. در نگاه اول نشان سايپا به شکل چرخ دنده خودنمايي ميکند که نماد اصلي صنعت و توليد است و با دقت بيشتر تحرک و چرخش حول محور مرکزي با توجه به تقارن ابعادي آن در ذهن تداعي ميشود. گستردگي و جهاني شدن از جهتگيري يالها به اطراف قابل برداشت است و قرار گرفتن يکي از يالها به سمت بالا نشانگر رويکرد نهايي سازمان در همسو کردن استعدادها در جهت تعالي سازماني است.از سوي ديگر جهتگيري يالهاي محيطي به سمت داخل، نشانگر وروديهاي سازمان است. اين وروديهاي سه گانه، منابع انساني، مالي و مواد اوليه هستند که منجر به سه خروجي محصول، سود و خدمات ميشود. اين خروجيها در قالب يالهاي مرکزي و جهتگيري آنها به سمت بيرون جلوه گر است. اين نشان توسط زنده ياد استاد مرتضي مميز و با الگو برداري از گنبد سرخ از بناهاي تاريخي شهرستان مراغه طراحي شده است.