اقتصادی

پراید۱۱۱ و تیبا ۲ گران شدند ، هاچ بک های سایپا در مرز ۱۳۰ میلیون

در چند روز گذشته قیمت پراید ۱۱۱، تیبا ۲ و پژو ۲۰۶ تیپ دو که از خودروهای پرطرفدار بازار هستند، افزایش محسوسی داشته است.

با اینکه در هفته های گذشته بازار خودرو در یک روند آرام نزولی حرکت می کرد، اما در چند روز گذشته خودروهای پرطرفدار بازار مثل پژو ۲۰۶ تیپ دو، ‌پراید ۱۱۱ و تیبا ۲ با افزایش قیمت روبرو بودند، تا جایی که قیمت هاچ بک پرفروش سایپا به مرز ۱۳۰ میلیون تومان نزدیک شده است.

پژو پارس اتومات هم یکی از خودروهایی بود که در چند روز گذشته وارد روند صعودی شد. این خودرو ابتدای هفته گذشته با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان در بازار فروخته می شد، اما حالا با ۵ میلیون تومان افزایش با قیمت ۳۰۵ میلیون تومان معامله می شود.

اخبار مهم مرنبط را بخوانید 

پراید ۱۱۱ و تیبا ۲ در بازار چند؟

پراید ۱۱۱ در ابتدای هفته گذشته با قیمت ۱۲۳ میلیون تومان معامله می شد، اما امروز فروشندگان قیمتی بین ۱۲۶ تا ۱۲۸ میلیون تومان را برای این خودرو اعلام می کنند .

تیبا هاچ‌بک هم چنین وضعیتی داشت و در شنبه گذشته با قیمت ۱۲۴ میلیون تومان فروخته می شد، اما حالا در بازار خودرو قیمت این هاچ بک پرطرفدار بین ۱۲۸ تا ۱۲۹ میلیون تومان اعلام می شود.

پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس در بازار چند؟

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو هم حدود ۸ میلیون تومان گران تر شده است. این خودرو در ابتدای هفته ۱۸۲ میلیون تومان قیمت داشت، اما حالا قیمت این خودرو به محدوده ۱۹۰ میلیون تومان رسیده است.

سمند ال ایکس هم حدود ۴ میلیون تومان گران تر شده و به ۱۹۸ میلیون تومان رسیده است. خودروی پژو ۴۰۵ هم حدود ۷ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. این خودرو اوایل هفته گذشته با قیمت ۱۷۷ میلیون تومان معامله می شد اما حالا قیمت آن به ۱۸۴ میلیون تومان افزایش یافته است.

منبع : کاماپرس

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا