اقتصادیبانک و بیمهویژه

پرداخت بیش از 886 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان البرز

پرداخت بیش از 886 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان البرز / مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری، از مجموع 81 مصوبه پرداخت تسهیلات رونق تولید، 49 فقره به ارزش 886 میلیارد تومان عملیاتی شده و 30 پرونده مراحل تکمیلی خود را طی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین به نقل از ندای البرز، دکتر محمد انصاری اضافه کرد: براساس گزارش ارائه شده از سوی بانک های عامل استان در همین مدت، 1995 فقره تسهیلات مستقیم نیز از محل منابع داخلی بانک ها به واحدهای صنفی و صنعتی استان که متقاضی تامین نقدینگی بوده اند پرداخت شده است که ارزش آنها بالغ بر 22 هزار و 183 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در مجموع میزان تسهیلات بانکی ارائه شده به فعالان اقتصادی استان، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 58 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: در تلاش هستیم تا پایان امسال تسهیلات پرداختی مستقیم بانک ها را با هدف ساماندهی و جهت بخشی مناسب به سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هدایت کنیم و سهم تسهیلات رونق تولید را بهبود ببخشیم.

انصاری گفت: پرداخت تسهیلات بانکی در قالب سرمایه ثابت از دیگر اولویت های اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز است تا از این طریق بتوانیم شرایط را برای تکمیل طرح های جدید صنعتی به ویژه مواردی که دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد هستند را فراهم کنیم.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا